Koeka wiegdeken of ledikantdeken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door twinkle, 3 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle

twinkle Lid

4 jul 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons kindje word in september verwacht. Nu vind ik Koeka echt een mooi merk, maar prijzig. Ik wil nu 1 deken kopen, maar moet ik dan voor een wieg of ledikantdeken gaan? En dan de teddy of flanel? Waar heeft ze dan meer aan? Ik heb gezocht op namaak Koeka maar bestaat dit ook? Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik zou voor de ledikantdeken gaan omdat je daar langer mee doet.

Welke je moet kiezen kan ik je niet bij helpen.

3. mamavaneenpopje

mamavaneenpopje Actief lid

15 feb 2014
    254
    203
    43
    Vrouw
    Mijn dochter is vorig jaar in september geboren en ik had een teddy wiegdeken en een flanel ledikantdeken van koeka, want vond de ledikantdeken veel te groot voor in de wieg. Mijn dochter is nu bijna 11 maanden en slaapt nog onder haar teddy wiegdeken! Zonder slaapt ze ook echt slechter. Ik zou dus wel beginnen met een wiegdeken.

4. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik heb toevallig vorige week een koeka wiegdeken gekocht. Ik koop expres geen ledikantdeken. Bij mijn zoontje ben ik rond de tijd dat hij overging naar zijn ledikant overgestapt op de puckababy the bag omdat hij de dekens wegtrapte. Hij heeft dus nog nooit onder een ledikantdeken gelegen.

5. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Ik zou een wiegdeken kopen. Ik heb zelf een koeka ledikantdeken en doe er (nog) niks mee (ze is ruim 1,5 jaar). De wiegdeken heb ik van prenatal en heel veel gebruikt. Vind het jammer dat ik de koeka wiegdeken niet had gekocht.

6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Je hebt wel stof wat op het koekastofje lijkt, dus als je het zelf kan naaien...

7. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    idd, je kan wafelstof kopen en heel makkelijk zelf maken hoor!
    voor een fractie van de prijs :D

8. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik heb dan een baby's only wiegdeken en een koeka ledikant deken. Ik gebruik de ledikantdeken eigenlijk nooit. Die is ook te soepel en trapt ie zo weg. Hij ligt nu alleen in een puckabag. De wiegdeken heb ik wel heel veel plezier van gehad en nog steeds. Als is bijv in de box in slaap valt dan leg ik die erover of als het wat frisser is in de kinderwagen juist omdat die niet zo groot is neem je m ook makkelijk mee.

9. twinkle

twinkle Lid

4 jul 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben overtuigd; wij gaan voor een wiegdeken in de teddy variant, lekker warm en zacht! dank jullie wel! (helaas ben ik zelf niet handig om er 1 te maken)

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb de wiegdeken met teddy voor het wiegje (hij slaapt de eerste maanden bij ons op de slaapkamer in het wiegje) en de ledikantdeken zonder teddy voor in het ledikant op de babykamer.
    De dekentjes kan ik nadien altijd nog gebruiken als kroeldeken/plaid voor beneden op de bank ofzo,lijkt me voor hem ook vertrouwd omdat hij er dan zo lang onder heeft geslapen.

Deel Deze Pagina