Ergopouch

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by maryflair, Aug 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    En een zomer pyjama in een winterslaapzak is dan niet vreemd....?

2. maryflair

maryflair Actief lid

Feb 12, 2013
    213
    6
    18
    Haar ledikant is groot en zij klein. We zien dan ook geen reden om dat als oorzaak te zien.

Ergopouch 3.5 id te gebruiken tot een temperatuur van 23 graden.
    Het is nu wel zomer maar niet echt heel warm. Temeratuur is overdag bijvoorbeeld 20 op haar kamer maar s nacht koelt het wel af.

Ik lig ook gewoon onder een dekbed hoor vind het zelf ook niet heel warm. Als het dus wel een echte zomerdag is dan gaat ze in zomerzak. Temperatuur 23 plus....

Lastig..... Zo verschillend

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Gewoon doen wat jullie gevoel zegt dat goed is voor jullie meisje.
    Wat draagt ze jn de 3.5 tog ergo pouch nu?
    Je kunt ikbenmama.nl ook een mail sturen ze verkopen ergo pouch en denken graag met je mee vond ik altijd erg fijn, wellicht kunnen zij je wel verder helpen in deze.

Verder denk ik echt niet dat je met je kindje naar de dokter moet omdat het nu in 3.5 tog slaapt en nog koud wakker wordt.
    Ik lig nu zelf ook nog met ijskoude voeten in bed en dekbed ik heb het zeker in de nacht niet snel heel warm.
    Wat betreft ledikant of groot bed ook doen wat voor jullie fijn voelt en voor jullie dochter jullie kennen haar Het beste.

Succes!
    Hopelijk vind je iets waarmee ze lekker warm en lang ;) door kan slapen

4. Tooto

Tooto Niet meer actief

Uhmm nou zoals ik al beschreef... Een ergo pouch is anders als bijvoorbeeld een Hema slaapzak waar je wel mee onder een deken kan.
    Ivm warmte stuwing mag dat bij de ergo pouch (volgens mij) niet.. Wel heb je bijv speciale pyjamaatjes etc

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ja klopt ergo pouch pyjama's en slaapvestje van ergo pouch van hetzelfde materiaal gemaakt.

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Nee een zomer pyjama van ergo pouch is dan niet vreemd nee al dan niet ook samen met het slaapvestje. Dat is allemaal van hetzelfde materiaal gemaakt geen synthetische zweet pyjama waar ze dus koud worden omdat ze zweten en daarvan afkoelen in de nacht.

Share This Page