Mijn schoonzusje wil voor haar verjaardag een bedeltje, voor aan haar pandora armband. Nu ken ik het een beetje via via. en nu hoorde ik laatst dat er andere bedels zijn die ook aan pandora armband kunnen, die net zo mooi zijn en die stuk goedkoper zijn. Wei weet het? Ook ben ik op zoek naar internet-adresjes voor goedkopere bedels! Alvast bedankt!
de bedels van pandora hoeven niet zo heel duur te zijn. En even googlelen op pandora bedels en je krijgt een hele mik mak aan sites. Ook veel pandora-style sites krijg je dan. Ik wil SAM in pandora letters, maar die zijn dus gewoon 40 tot 60 euro per stuk ! (afhankelijk van waar ik ze vindt, en ik krijg nu een goedkoper merk die zijn 14 euro per letter, is wat acceptabeler)
Ze zijn er idd wel goedkoper, alleen moet je er dan over het algemeen wel rekening mee houden dat ze kunnen gaan verkleuren omdat er alleen maar een dun laagje zilver op zit. De goedkopere bedels kun je vinden op http://www.pandorashop.nl/index.aspx Succes met zoeken.
je kunt bij google gewoon pandora bedels intypen en dan krijg je een heleboel websites waar je voor goedkoop echte of "neppe"pandoras kan bestellen.. de neppers zijn idd veel goedkoper... mooie bedels voor maar 8 euro enzo..
Ik heb ook een pandora armband en had ook een ander merk bedeltje, nou nooit meer dus he! Ik wilde deze gaan ruilen omdat de steentjes eruit vielen! Kreeg ik het bedeltje er niet meer vanaf (wel erop maar niet eraf), met als gevolg dat mijn armbandje dus los begon te laten en ik het bedeltje helemaal geen kant meer op kon schuiven! Het armbandje heb ik moeten breken, voor mij dus geen ander merk bedeltjes meer, of je moet zorgen dat de opening heel ruim is!
oh echt? ik zelf heb alleen echte pandora's aan mn armband, maar mn moeder heeft ook neppers.. ik zal eens kijken of die van haar er nog af gaan...
Ik weet niet of je reclame mag maken maar ik bestel mijn pandora's meestal via deze website: http://www.marktplaza.nl/winkel.php?winkelnr=409874 Zij geven standaard 30% korting op de bedels dus dat scheelt natuurlijk een hoop met in de winkel!
ik zal wel ongelooflijk achter liggen,maar wat is pandora ? Hoor er vaker over,maar wat het is,geen idee..... ?
Das fijn, bedels met 30% korting... scheelt aanzienlijk op de letters. Dan zijn ze nog maar 42 euro pers stuk @Pendrag, ik hoop ze dan zeker wel te hebben ja... maar zit bij sommigen een behoorlijke levertijd op. @Sas25, ik had er nog nooit van gehoord. Ik kreeg op mijn verjaardag een mooi zilver armbandje met een paar van die bedels erom die je erop draait.. heel mooi. En die kon ik ook uitbreiden. Nu blijkt dit armbandje van het merk Pandora te zijn. En je kan heel veel verschillende bedels ervoor kopen. Het is echt heel leuk. Je kan het armbandje heel elegant maken met gouden bedels, maar ook heel vrolijk met glasbedels. Je kan alle kanten op. Je hebt er geloof ik ook kettingen van. Het is ook een merk van juwelen, dus je hebt ook ringen. Kijk eens op de sites die je hier hebt gezien dan zie je wat het is. Jammer genoeg is het echte Pandora wel prijzig... vooral als je een kind hebt met een hele lange naam en je wilt de letters aan je armbandje/ketting. @maamaaa, ook Pandora zelft beweert dat je armbandje kapot kan gaan van nepbedels, ik dacht dat dit een soort marketingtruck was maar als je hier leest dat het bij iemand anders al kapot is gegaan zou ik geen risico nemen en gewoon een originele kopen. Als je het voor jezelf koopt is het je eigen risico, maar het is zuur als het armbandje erdoor kapot gaat. Dan maar 1 bedeltje (of 2 ligt er aan hoeveel je wilt uitgeven)
wat jij bedoelt is Tendora....die zijn een stuk goedkoper. Al kan je ook aan goedkope Pandora's komen hoor. In Purmerend is een juwelier die echte pandora's verkoopt met altijd min. 20% korting. En er zitten ooie tussen hoor! Wij hebben d'r toen 1 voor me schoonmoeder gehaald zilver met goud voor zo'n 32 euro. Maar je hebt ze ook al voor 8 euro. Ohja...voor tendora's (of tandora's) moet je maar even kijken op ebay. Heel veel nepperts voor 1 euro Veel plezier met snuffelen