Wat te doen in Zeeland

Discussion in 'De lounge' started by Kiki, Aug 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Even een vraag voor de Zeeuwse dames of andere Zeelandkenners onder ons

Komende week gaan we een weekje op vakantie naar Scharendijke, nabij Renesse. Nu heb ik de weersberichten voor volgende week gezien en ik vrees dat we ook een slechtweer-programma moeten maken :(

Wie heeft leuke tips waar je heen kan gaan met jonge kinderen? (bijna 3 jaar en bijna 4 maand)

Met de auto kunnen we eigenlijk overal wel komen, dus roept u maar! Waar gaan we heen als we het te benauwd krijgen in de caravan?

Groet van Kiki

2. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Neeltje Jans, arsenaal, (Vlissingen) mininatuur walcheren (Vlissingen) Kermis in Goes (van 11/17 aug) daar is 19 aug Goes kinderstad (binnenstad Goes) speciaal heel de stad voor kinderen) Zwembaden Roompot (kamperland) Goes, Vlissingen.
    Als er me nog iets te binnenschiet zal ik het hier melden.

3. Niet meer actief

Wij zijn daar naar het sealife geweest in blankeberge, is ook niet zo ver daar vandaan.

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja de leukste dingen zijn al opgenoemd om met de kids te gaan doen. Wij gaan er vaak naar toe om te duiken! Want daar kan je dat het beste doen in Nederland. Het onderwater leven is daar echt heel erg mooi, zeker de moeite waard om te bekijken. Maar met kleine kids is het wel moeilijk om te doen...
    In iedergeval heeeel veeeeeel plezier daar!!! :D

5. Corina

Corina Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    4,881
    0
    0
    Je hebt sinds kort ook een overdekt speelcircus in Vlissingen. Het heet Bambini. Is ook echt een aanrader!! Hoor er goede berichten over.

Kijk maar eens op www.speelcircusbambini.nl

Veel plezier!

Gr. Corina

Share This Page