Ik vond het moeilijk om te bepalen waar dit topic moest.. Het is namelijk niet voor mijn baby uitzet We gaan binnenkort op vakantie en wij hebben voor onze jongste dochter de quinny Zapp xtra. Nu willen wij voor onze oudste toch ook een buggy mee nemen zodat we Savonds ook lekker op pad kunnen. Zij is niet heel groot en zwaar voor haar leeftijd (85 cm en 14 kilo) Welke wagen kunnen wij dan het beste voor haar kopen? De Quinny Yezz of de Quinny Senzz? Iemand ervaring met een van deze buggy's?
Wij hebben de yezz, als testmodel gebruikt. Erg lichte buggy, extreem goed wendbaar, daarom ook belangrijk om je kind goed vast te zetten want bij steentje kan ie soms naar voren schieten. Verder heerlijke kleine buggy. Wel nauwelijks opbergruimte maar verder vonden wij m ideaal op vakantie
Dankjewel voor je reactie. Wij hebben ondertussen de Yezz al aangeschaft. Ik ben er nog niet over uit of ik hem nou wel of niet leuk vind..(zo jammer dat hij niet in ligstand kan ) maar mijn man is er helemaal weg van dus deze gaat mee op vakantie