Iemand ervaring met homeoaptie en zwangerschapsmisselijkheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb morgen een afspraak met een homeopaat omdat het hier heel slecht met me gaat. Ik ben de hele dag aan het spugen en eten is de ganse dag een strijd.
    Ik heb geen idee wat ik morgen kan verwachten. Wie heeft er al wel ervaring mee? en sloeg het aan? Hoe snel sloeg het aan?

2. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi,

Ik heb een rood steentje gekregen, van iemand die aura's e.d. kan lezen. Volgens mij een rode jaspis. In het begin was ik ook erg misselijk en nu ik het steentje draag voor mijn gevoel minder. Maarja, je moet er in geloven, denk ik. Ik vertrouw deze vrouw heel erg. Homeopaat heb ik helaas geen ervaring mee.

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zoals je weet Luna heb ik hier geen ervaring mee, maar ik zat te denken zou acupunctuur (ook) niet iets voor je kunnen betekenen?

En je wilt geen middeltje hiertegen bij de HA halen?
    Ik weet de naam even niet, maar weet wel dat je op recept iets kan krijgen tegen extreme misselijkheid bij zwangerschap.

Nou, ik wou maar dat ik je echt verder kon helpen.
    Veel sterkte!

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heb je al vsm granules puur voor mama's geprobeerd? Ik was wel niet zo beroerd als jou, maar wel flink misselijk en deze helpen mij erg goed.

Beterschap

5. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik geloof ook heilig in de kracht van stenen!

Jade schijnt erg goed te zijn voor zwangere vrouwen en (ongeboren) babies! Ook bevordert het de bevalling. Een andere steen die positief werkt op bevallen is Chrysopraas!

Er zijn ook stenen die werken tegen misselijkheid. Bijv. Jaspis is een steen die bij uitstek zou moeten werken tegen zwangerschapsbraken.

En dan heb je nog bergkristal, deze steen geeft kracht bij tegenslagen en hij werkt bij uitstek bij duizeligheid en en misselijkheid. Met bergkristal zit je altijd goed!

Hemeopatische middelen mogen niet zomaar gebruikt worden op zwangere vrouwen, dus ook dit moet je altijd in overleg doen! Nooit zelf gaan dokteren onder het mom "baad het niet dan schaad het niet".[/u]

Deel Deze Pagina