Aangezien ik net zwanger ben van ons 1e kindje zijn wij nog hard op zoek naar een leuke manier om het aan de ouders te vertellen. Wij willen dit doen het weekend na moederdag als wij bij beide ouders langsgaan voor moederdag. Zat zelf te denken om misschien het blad OOK (Opa's Oma's Kleinkind) voor ze te kopen, zodat ze nog een beetje moeten denken en niet meteen alles doorhebben. Onze ouders weten wel dat wij aan het proberen waren zwanger te raken, maar ik ben pas in januari met de pil gestopt dus het is sneller gegaan dan dat ze zullen verwachten. Dus vertel me hoe jullie dit aangepakt hebben misschien komen wij dan ook nog op andere ideeen.
ik had mijn ouders een foto lijstje gegeven met daarin de tekst je kan me nog niet zien je kan me nog niet horen maar als ik in ...... ben geboren mag mijn foto dan hierin misschien?
Hoi, ik had voor beide ouders het boekje "kleinkind op komst" gekocht (2e hands via bol.com), en dan ging het eigenlijk alleen al om de titel.. Ik zei tegen mijn ouders dat ze even naast elkaar moesten gaan zitten omdat ik wat had (was toevallig kerstavond) en toen riep mijn moeder al, volgens mij is het een boek! Toen het papier eraf was moest het kwartje even vallen; maar het was super!
Ik had een koffertje (jip en janneke, bij de hema) gekocht...en daar met zwarte marker EHBO opgezet (eerste hulp bij oppassen)... In het koffertje zat tegen de deksel een foto van manlief en mij (tussen eieren, wat photoshop al niet kan doen) met daarbij: wij zijn al uit het ei, nu onze kleine nog. In het koffertje zat een slab, flesje, speen, knuffeldoekje.... Ze vonden het geweldig en hij staat nog steeds te pronken in de woonkamer terwijl de kleine al bijna 15 maanden is!