tjonge wat is het toch moeilijk om leuke positie kleding te vinden. Deze kleding is echt niet gemaakt voor vrouwen van 21! poeh he... Maaaaaarrrrrrr ik heb een leuk setje gekocht! joepie! ben er helemaal gelukkig mee! Een kei gave broek met een super gave buikband. en een blau ding wat je over je armen doet en voor kooopt, je wet wel zo'n half vestje... en een driekwarts zwarte/grijze broek! Ben er super trots op! Was helemaal niet veel geld kwijt! 73euro bijelkaar! Alleen ga zometeen even teru want ik las hie rop de site dat ook de dure buikbanden, 2 voor 15 euro waren... ik dacht dat dat alleen de goedkope waren! dus ik bel zo even en dan ga ik terug! hihi ff shopppen nog hahaha Waar kopen jullie de positiemode? ik heb dit bij de miss etam vandaan, heb ook een setje van de H&M en een van de prommis...
jeetje wat ga jij hard met je buik zeg. Het is al goed te zien super zeg. maar kan je niet verder helpen ben niet zwanger wou ff reageren op je buik succes
Ik koop eigenlijk bijna alles bij de Hennes, en heb een spijkerbroek van miss Etam! Toch merk ik dat ik ook nog wel eens genoegen neem met een kledingstuk dat ik niet eens gepast zou hebben als ik niet zwanger zou zijn... 8)
Hoi Anniek ! Ik heb veel kleren gekocht bij Vida Vita, maar ik weet niet of er een winkel bij jou in de buurt is (je kunt het op de site vinden: www.vidavita.nl ) Daar Krijg je ook "jongere" kleding zal ik maar zeggen. Bij Hennes heb ik ook kleren gekocht, bij Miss Etam, bij Baby Planet (van Noppies, erg leuke kleding) en bij Prenatal. In Eindhoven heb ik ook een en ander gekocht toen in daar toevallig was, bij innana ( www.innana.nl ) Ook erg leuke kleding ! Wat ik ook heb gedaan is in gewone winkels jurkjes gekocht met stretch in (maar ik ben dan wel in de zomer zwanger ... misschien hebben ze die niet zo voor de winter) en wikkeljurken, ook heel handig, die groeien met je mee en je hoeft nieteens als positiemode te kopen, gewoon de normale. Veel shop plezier ! Ik kijk nu wel weer een beetje uit om te gaan shoppen voor de normale collectie ... ben benieuwd ! Groetjes, Nikki F
Ik heb broeken van MissEtam en Prenatal. Verder heb ik overal en nergens shirts vandaag. Zeeman en Scapino, hihi. Allemaal van die tuniek achtige dingen met veel rek. zie ook mijn laatste buikfoto, daar heb ik een shirt aan van Scapino voor de helft van de helft en dus 3,50 euro.
bij Miss etam was dat he 2 buikbanden voor 15 euro? Ik heb een groene gehaald met allemaal kraaltjes en dingen en een effen roze Ook zon jasje wat je onder de borst dicht moet knopen in het groen en leuk shirtje eronder en nieuwe broek Groetjes Miranda
Ik heb 2 linnen broeken van de H&M, een jeans tuinbroek van de H&M, een rok van de H&M, een jurk en half vestje van de prenatal, en verder kan ik een aantal kleren nog gewoon door dragen, zoals bv rokken die meerekken en jurken. Shirtjes enzo kan ik ook de meeste gewoon van doordragen.
ja het is echt moeilijk om leuke kleding te vinden ben ook al heel wat op pad geweest dus ben iedere keer weer blij als ik wat leuks kan vinden.
Ik ben voor mijn broeken geslaagd bij C&A. Ik ben vrij kort (1,52) en moest de broeken wel innemen. Dat vondt ik dan niet erg van de broeken van C&A. Waren toen in de aanbeiding. Goedkoopste broek was 5 euros.
bij de c en a bij ons hebben ze wel positiemode, maar dat zijn van die ouderwetse modellen. heb er pas een keer een leuk model gezien. en ze hebben niet veel keus, en altijd hangt er alleen maar maat 40 en meer.. ik heb wat van de prenatal, van internet www.mooiverpakt.nl, en bij mom2be. een leuke boutique met kleding van queen mom en mamalicious e.d. mamalicious vind ik trouwens een erg leuk merk, met jonge moderne kleding. (is geloof ik van only)
ik heb afgelopen week ook geshoppert..! bij een outlet shop in Almere..! helemaal geweldig.. ik heb ook twee broeken daar gekocht van mammalicous die broeken zijn erg mooi en zitten lekker
Mamalicious heeft te gekke kleren! Ik was ook al zo opgelucht dat er modieuze positiekleding bestaat. Hier in Tilburg is het op het moment niet veel, in mijn smaak en maat. H&M heeft hier pas eind september weer positie kleding dus ben in Den Bosch alvast wezen beesten.
Ik heb ook veel kleding bij Prenetal gekocht, mamalicious een erg leuk merk. Ook wat bij H&m, miss etam en veel van mijn eigen trutjes en dan met buikband.
hoi hoi, Ik heb de meeste kleren onderkleding, vier rokken, drie broeken allemaal van de h&m, alleen is het meerendeel winterkleding, terwijl het nu toch echt lekker weer is, maar ik klaag niet hoor, heb nu gewoon winterbroeken aan Van bove, kan ik mijn eigen kleren nog aan liefs fredje
Waar kun je die kleding van mamalicious kopen. Ik heb net even op hun site gekeken en ze hebben echt te gekke kleding zeg, ookal heb ik t nu nog niet nodig, evengoed handig om alvast te weten. hihihi
net nog een buikband gehaald.. ben met het bonnetje terug gegaan en mocht voor 2 euro nog een uitzoeken! hihi dus nu ook 2 voor 15 euro!