Zijn er hier nog meer dames die de Stender hebben mogen testen? Of hebben geproefd via een trnd lid? Ik ben geen gek van bier al lust ik een kriek/fruit/rosé biertje zo heel af en toe best wel. En nu ik Stender mag testen heb ik er eentje bij om toe te voegen aan mijn lijstje. Ik vind hem wel erg lekker,weinig alcohol en goed voor de lijn. Wil nu ook de andere smaak nog eens proberen.. Wat is jou ervaring met Stender?
Ik ben ook aan het testen, weet niet zo goed, als je hem ijskoud drinkt is ie best lekker, maar ik vind het meer sinas dan 'bier'. En ik vind de bubbels te heftig, boer me een ongeluk. Liefs,
Hier ook getest! Vind het wel lekker, maar heeft veel te veel prik om nog ook maar een beetje op bier te lijken. Is voor mij meer sinas met een enorme dosis extra prik.
Denk bij een lekker zonnetje en bbq hij nog lekkerder is. Ben er nu niet super enthousiast over. Vind rose bier lekkerder. Moet ook wennen aan het matige alcohol. Ik mis toch wat....
Hier is t fout gegaan en kregen we een.bos bloemen.en AH bon van 10 euro waar ik heeel.blij mee was .. mijn broer.mocht ook testen dus daar heeft mijn man geproefd ... En die 10 euro hebben we besteed aan luiers