hallo dames, zoals jullie zien wil ik graag weten wanneer jullie de wandel inzet zijn gaan gebruiken? ik heb een dochter van bijna 7 maanden en past niet meer in de bak vanwege haar pavlik bandage (spreidboekje) haar beentjes zitten gespreid en past nu echt niet meer erin. de maxicosi gaat wel maar mag natuurlijk niet te lang, vooral met haar heupje. en met deze temperaturen ook erg warm. ik heb vandaag even gekeken hoe ze er in zit en of het zowiezo wel past met bandage.ik heb een quinny buzz, ze zit goed en hangt niet, er zitten verschillende standen op! kan ik haar voortaan zo vervoeren? moet ze echt zelf kunnen zitten of kan het zo ook in de lig en relaxstand? graag jullie advies, tips! groetjes.
We hebben hier een mutsy maar de eerste ging met 5 maanden al over naar de wandelwagen ze paste er niet meer goed in. En met de tweede vermoed ik dat het ook wel ongeveer zoiets zal zijn. Ze ligt nu al vrij hoog in de bak. Ze werkt zich ook naar beneden waardoor ze meestal met 2 beentjes over de rand komt te hangen.
Als ik jou was zou ik haar idd in de wandelwageninzet gaan zetten . 7 maanden is een heel mooie leeftijd, een hoop zijn voor die leeftijd al uit de wandelwagenbak gedaan, wij zelf hebben bij alle 3 de kindjes de wandelwagenbak tot rond de 10 maanden gebruikt (wat erg lang is eigenlijk). Maar zou dus gewoon lekker de wandelwageninzet in de ligstand zetten en haar daar lekker in zetten/leggen. Lijkt me beter dan in de maxi cosi eigenlijk.
Ons meisje ging ook met 6,5 maand over. Wij zijn wel op gaan bouwen (even laten zitten, en dan na 10/15 minuten iets laten liggen bijvoorbeeld). Ze kon nog niet helemaal zelf blijven zitten, maar het ging goed. Ze blijft nu steeds beter zitten. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, je kan altijd terug toch.
Ik zou haar ook in de inzet zetten hoor. Ik heb het met 6 maanden gedaan, maar had haar liever nog langer in gehad. Maar ze hing steeds met het halve lijf over de rand, dat vond ik toch wat link.
Ik gebruik de wandelwagen inzet sinds een weekje voor mijn dochter. Ze krijste het uit in de wagenbak, kon ze niks zien! Als ik hem helemaal naar achter kantel ligt ze toch en het is minder zittend dat de maxicosi! Ze vindt het prachtig en met dit weer maak ik toch niet al te lange wandelingen....
mijn zoontje zit al met 5 maanden in de combinatie wandelwagen. hij zat dan niet maar legde hem schuin of na een tijdje wandelen zelfs plat. De ligbak werd een beetje krap en hij was veel te nieuwsgierig, wou zelf ook kijken. ging prima en nu zit hij sinds 7 maanden in een echte buggy, scheelt veel ruimte. groetjes
Fabian is pas overgegaan naar de wandelwagen toen hij 9 maanden was. Hij kon toen nog niet zitten en kon mooi liggen in de wandelwagen omdat deze helemaal plat kan.
Onze oudste is overgegaan naar een buggy toen hij 6 maanden oud was - we gingen een maand met vakantie naar Australië en vonden het héééél onhandig om de kinderwagenbak mee te nemen. Bovendien kon hij al aardig zitten en de buggy kon goed achterover. De Buzz wandelwagen inzet kan helemaal achterover, dus de meeste kindjes van ongeveer een half jaar kunnen daar prima in. Ik denk dat onze dame rond die tijd ook wel over zal stappen, ze is vrij lang en érg beweeglijk (en sterk), dus misschien hijst ze zichzelf uit de wandelwagen tegen die tijd.
dank je voor jullie reacties! ik heb haar dit weekend lekker in de inzet gedaan en het gaat prima, ze kijkt haar ogen uit en als ze moe is lekker plat en slapen maar!! groetjes!
Fenne zit sinds 5 maanden in de wandelwagen, ze paste gewoon niet meer in het nestje van de x-adventure, en was ook veel te warm voor haar. nu zit ze op ongeveer 45 graden, en vind het heerlijk. ze is overigens wel extreem sterk in haar nek/rug (gaat zelf recht op zitten), anders had ik haar ook nog platter gehad. nu kan ze rond kijken en is ze helemaal happy
Voor de mama's wiens kindje er 'strikt' gezien nog niet in mag, je kan er een klein kussentje in leggen zodat ze nog steeds plat liggen...
Ik heb mijn meisje er van de week voor het eerst in. Ze word maandag een half jaar. Het was niet zo dat ze niet meer in de wieg paste maar ze is zo actief met haar beentjes aan het schoppen dat ze zich zelf er bijna uit schopt. En ze trok zich zelf iedere keer op tot zitten. Ze wil alles graag zien, dus voor haar zelf is het ook leuker. Ik heb een Bugaboo die verschillende standen heeft dus heb hem in de relaxt stand. Dat is net niet liggen en net niet zitten. Als ze moe word dan klap ik hem helemaal plat.