roze geruite popje sultana reclame

Discussie in 'De lounge' gestart door joseetje26, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo allemaal....ik vind dat popje uit de sultana reclames zo leuk...die een knorrende maag voor moet stellen zeg maar... zou die ergens te verkrijgen zijn? heeft iemand ze wel eens ergens gezien?

gr Jose

2. carlijn

carlijn Actief lid

24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Ja, ik heb er twee, je kon er een tijdje geleden voor sparen bij sultana. Is een ware run op geweest. Mr. Jummy heet de pop trouwens....

3. carlijn

carlijn Actief lid

24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Ze zijn ook op......Op marktplaats kun je er een kopen voor rond de 35 Euro....

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jamie heeft er in augustus 1tje gekregen.. hij noemt de pop 'whewhe'! ":) Vanwege dat deuntje van de reclame, hihi!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja! die kon je vorig jaar zomer sparen bij sultana. ik heb in 1x genoeg sultana gekocht om gelijk die pop te halen, en toen zeiden ze dat ik de op één na laatste al had! toen ik m mee naar huis nam op de fiets wilde iemand hem al overkopen :(

erg leuk die pop, misschien kun je ze nog via sultana krijgen?

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb er ook 2! Eentje heb ik aan mijn vader gegeven voor de leuk en eentje heb ik nog in de verpakking zitten voor de toekomstige babykamer.
    Kijk eens op www.sultana.nl ik denk dat de actie wel weer gaat komen trouwens.

Deel Deze Pagina