hallo allemaal....ik vind dat popje uit de sultana reclames zo leuk...die een knorrende maag voor moet stellen zeg maar... zou die ergens te verkrijgen zijn? heeft iemand ze wel eens ergens gezien? gr Jose
Ja, ik heb er twee, je kon er een tijdje geleden voor sparen bij sultana. Is een ware run op geweest. Mr. Jummy heet de pop trouwens....
Kijk hier maar eens: http://www.postkantoor.nl/domains/postk ... 0000000005 Ik dacht trouwens dat ze op waren.
Jamie heeft er in augustus 1tje gekregen.. hij noemt de pop 'whewhe'! " Vanwege dat deuntje van de reclame, hihi!
ja! die kon je vorig jaar zomer sparen bij sultana. ik heb in 1x genoeg sultana gekocht om gelijk die pop te halen, en toen zeiden ze dat ik de op één na laatste al had! toen ik m mee naar huis nam op de fiets wilde iemand hem al overkopen erg leuk die pop, misschien kun je ze nog via sultana krijgen?
Ik heb er ook 2! Eentje heb ik aan mijn vader gegeven voor de leuk en eentje heb ik nog in de verpakking zitten voor de toekomstige babykamer. Kijk eens op www.sultana.nl ik denk dat de actie wel weer gaat komen trouwens.