dat komt het ook! dat weet ik zeker! Zal misschien niet altijd even makkelijk zijn. Maar we redden het wel met zijn 2tjes! Thanks
Goed dat je vertrouwen in jezelf hebt! Heel veel succes! Enneuh, als hij achteraf nog komt zeuren en eisen gaat stellen, laat je dan niet onder de voet lopen!
thanks ladyxochi, hij heeft inmiddels al zijn kansen wel gehad. Toont geen interesse, laat niks van zich horen, dus wat mij betreft hoeft hij straks ook niet ineens op de stoep te staan. Zijn leugens verteld hij maar aan iemand anders, niet aan mij, en al helemaal niet aan mijn zoontje!
Hele goede beslissing. Je geeft zelf al aan dat hij zijn financieen absoluut niet op orde heeft, dus zal hij dan wel maandelijks jou je alimentatie gaan betalen? Denk het niet! En als je het dan wel wil hebben, moet je er zelf constant achter aan en dat levert je alleen maar stress op! Gewoon heerlijk genieten van je kleine man en er komt van zelf wel iemand die wél een echte vader voor hem is! Succes!
ik vind het knap dat je zo sterk in je schoenen staat dat je alleen je knul wil gaan opvoeden zonder ook maar een cent van hem te willen alle respect hiervoor ! ik wens je dan ook een voorspoedige bevalling toe geniet van de mooie kraamtijd.