Groene thee...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toet, 27 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ik hoorde vandaag dat groene thee helemaal niet goed is om tijdens je zwangerschap te drinken...omdat het sommige stoffen ontgiftigd in je lichaam en zo kom je kindje stoffen tekort...is dit waar?
    Ik drink zeker wel 5 koppen per dag ( omdat gewone thee ook weer niet goed is vanwege de caffeine...) en rooibos drink ik...

Groetjes,

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb gehoord dat thee waar theïne in zit niet erg goed is voor je. Als het goed is staat dat op de verpakking. Volgens mij is rooibos wel goede thee. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Anders even googlen op groene thee.

3. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    In groene thee zit gewoon cafeine, daarom is het niet goed teveel te drinken.....

Kijk ff op pickwick.nl daar staan ook wel tips voor wat je mag drinken enzo...

Rooibos heeft geen cafeine en is dus wel goed! Maar teveel kruidenthee kan ook weer zorgen voor buikkramp (ook als je niet zwanger bent......geen speciale reden vanwege zwangerschap dus...)

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Alles met mate ;)

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Juist met mate! :D

Groene thee evenveel als gewone thee en nix aan het handje ;)

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Heb het aan de vk gevraagt toen ik er was, groene thee,net als gewone thee, ong 3 koppen per dag.
    Rooibos mag onbeperkt(drink zelf eidenlijk alleen maar thee) en sommige kruiden thee zoals kamille kan ook geen kwaad. Lekker blijven drinken dus ;)

7. ik drink ook alleen maar rooibos thee. Gelukkig kan dat geen kwaad, aangezien ik jammer genoeg me kopje koffie al niet meer kan hebben, omdat het me totaal niet smaakt.

Deel Deze Pagina