Ik maak me echt zorgen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tessatje, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hallo iedereen,

Ik maak me echt zorgen om deze zwangerschap. Ik voel helemaal niks. Borsten zijn niet veranderd, buik hetzelfde niet misselijk. Ik ben bang voor een missed abortion eigenlijk. Ik wil wel een afspraak maken maar wil weer niet om de inwendige echo. Heb het niet zo met dat ding. Ik heb ook over twee weken een afspraak vandaar. Maakt iemand dit ook mee of heeft iemand dit ook meegemaakt.

Alvast bedankt

2. wolly

wolly Niet meer actief

Ik zou gewoon bellen hoor als je zo ongerust bent.
    Het hoeft niks te betekenen dat je (nog) niks voelt, de kwaaltjes kunnen komen en gaan, kan best zijn dat je over een week de kwaaltjes wel hebt.
    Zelf zijn me borsten ook niet veranderd, echt helemaal niks, draag nog steeds me eigen bh.
    En over de inwendige echo, als je het zo vervelend vind zou ik dat wel ff bespreken met je vk zodat zei er dan rekening mee kan houden.
    Ik heb heel vaak een inwendige echo gehad en het doet geen zeer, als je daar tenminste bang voor bent.

Gewoon bellen meid.

Liefs wolly

3. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    ik heb met 8 weken en 6 dagen een echo gehad en uitwendig was er genoeg te zien hoor, ze kon zelf het hartje al laten horen. dus als je je echt druk maakt zal ik gewoon bellen.

o ja ik heb zelf ook niet echt klachten hoor, had last van misselijkheid maar dat is ook zo goed als weg af en toe voel ik wel me borsten en ze zijn iets groter maar ik draag ook gewoon nog steeds me eigen bh.

4. is niet zo heel raar hoor meis, de een heeft meteen kwaaltjes en de ander nog niet zo snel. Bij mijn zwangerschap duurde het ook 2 maanden voordat ik ergens last van kreeg :) zou je er niet al te druk over maken en anders toch even met je VK bespreken dat je zo opziet tegen een inwendige echo

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik snap dat je ongerust bent ...maar de eerst 10 weken heb ik niks gevoeld ....daarna brak de hel los ! succes

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb met 9 weken een gewone echo gehad, dus niet inwendig.

ik ben nu bijna weer aan het einde en heb mijn hele zwangerschap geen kwalen gehad (tot nu toe), dus maak je niet al te druk.

doe je dat wel, dan zou ik gewoon even bellen, want stress is ook niet goed, succes..

7. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Hoi,

Maak je niet druk, ook bij mij zijn de borsten niet gegroeid, ze waren wel af en toe gevoelig, maar dan soms ook een week weer niet.
    Ook ben ik helemaal niet misselijk geweest. Geniet daarvan zou ik zeggen, maar ik snap je gevoel wel hoor.

Ik zou echt even je vlos bellen! Daar zijn ze ook voor, voor ongerustheid! Misschien mag je eerder komen, dus gewoon even bellen! Stress is inderdaad niet goed.

Inwendige echo valt dik mee! En ik heb zelfs vaginisme, dus mij mag je dan wel geloven. Dat ding gaat er maar een klein stukje in, valt echt DIK mee!

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hier the same! geen kwaaltjes! borsten zijn nog steeds hetzelfde gebleven (en ik moet nog maar een paar weekjes!) gewoon een droomzwangerschap! hoop dat jij er ook zo een krijgt! ik zou gewoon even bellen. want stress is niet goed voor je op dit moment! voor de inwendige moet je niet bang zijn. je moet je over je angsten zetten. als je straks moet bevallen staat er 4 man naar je muts te kijken en moeten ze ook regelmatig voelen enzo! de eerste x is een beetje eng! maar daarna valt het reuze mee!

9. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Dat ze staan te kijken kan me op dat moment denk ik niet zoveel schelen, maarre....... hoe diep gaan ze dan naar binnen met hun vingers/handen?

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    @Tesatje: Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook totaal geen klachten gehad in de eerste weken. Pas na de eerste echo begonnen mijn borsten wat te groeien enz... Maak je dus geen zorgen, en als je het echt niet vertrouwd bel je gewoon de vk...

11. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hay allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Jullie stellen me echt gerust. Ben natuurlijk blij als het zo blijft. Wat betreft de inwendige echo, ik heb het met de eerste zwanerschap zo vaak gehad dat ik er een hekel aan ben gaan krijgen. Het doet ook geen pijn maar is gewoon een raar vervelnd gevoel. Ik moet me eigenlijk ook niet te veel aanstellen hahah en gewoon genieten.

12. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Bij onze 1e kindje had ik pas zwangerschapsymtonen toen ik over de 12 weken was!

Deel Deze Pagina