mijn ex vriend heeft een punt achter onze relatie gezet toen ik iets meer dan 3 maand zwanger was. we waren bijna 12 jaar samen en hebben het altijd goed gehad. nou wil ik dus dat hij bij de bevalling is. het is tenslotte ook zijn kind. we hebben ook nog een heel goed kontact met z'n tweetjes. ik krijg alleen steeds te horen dat mensen het raar vinden dat hij erbij is. maar ik wil gewoon dat hij een goede relatie krijgt met ons kleine meisje. is dat nou zo raar?
Als het goed gaat tussen jullie, vind ik het alleen maar heel goed dat hij alsnog bij de bevalling wil zijn!
Nee ik vind dat absoluut niet raar, maar zelfs vanzelfsprekend! Jullie krijgen samen een kind en dus ook hij mag erbij wanneer zijn kindje wordt geboren. Zeker omdat jullie gewoon goed contact met elkaar hebben. Jullie gaan het kindje ook samen opvoeden, toch... dus ik ben van mening dat hij er dan ook zeker vanaf het eerste moment bij betrokken mag zijn. Wat vinden anderen dan: even bellen om te zeggen dat zijn dochter geboren is en kijk maar wanneer je langskomt? Nee hoor, gewoon samen vind ik....
Gewoon niks van aantrekken als jullie er goed bij voelen dat maakt het niet uit wat anderen mensen denken. Ik ben opgehouden met aantrekken wat andere mensen denken want weet je waarom ieder mens denkt anders. Iedereen heeft andere normen en waarden en in hun ogen is iets niet goed. Zolang jij en hij zich goed bijvoelen, lekker maling hebben daaraan. Vaak is het onwetendheid en onbegrip waarom mensen zo reageren en als je het heel erg vindt dat mensen dat over je denken dan kan je het bij sommige mensen (naaste) uitleggen waarom. Misschien tonen ze dan wel begrip.
Wat een onzin! Iedereen is anders en niet iedere "scheiding" is haat en nijd! Ik denk dat dit nou echt een schoolvoorbeeld is van hoe het ook kan. laat ze maar lekker in hun bekrompen idee vastroesten en jou met rust laten. Je hebt groot gelijk!
als jij dat wilt waarom niet? je zegt dat jullie een goede band hebben dus is anders als een scheiding waar bloed bij vloeit, persoonlijk zou ik iemand niet kunnen vergeven maar als jij dat wel kan, wie is iemand anders dan? Kortom lekker belangrijk, en lekker doen wat jij wilt!
Het is al beroerd zat dat de relatie over is.... maar dat hoeft toch idd niet te betekenen dat je elkaar dan maar moet laten barsten!? Ik vind het goed dat jullie er zo mee omgaan! En voor jullie kleine meid ook!
Ik zou zeggen Wees trots dat jullie dit kunnen. Dat oordelen is denk ik alleen maar onmacht. Zo zouden ze zelf ook wel met situaties om willen kunnen gaan. Gewoon doen. Lijkt me het mooiste wat jullie gelijk al aan jullie kindje kunnen geven. "Papa en mama wonen niet meer samen, maar zijn nog wel goeie vriendejes en vooral heel blij met jou! We hebben je dan ook samen op deze wereld gezet!"
antwoord op je vraag: anderen denken het altijd beter te weten (das spijtig maar in heel veel gevallen waar) Wat jouw situatie aangaat... Ik vindt het geweldig dat jullie aan het welzijn van jullie kindje denken en niet (zoals zovelen anderen) alleen kibbelen over wat er fout is gegaan
Je kunt toch nooit iedereen tevreden houden, dat is onbegonnen werk meid. Het is jullie leven, jullie kleine meid en jullie doen met z'n tweetjes hetgeen goed is voor jullie. Ik zou zeggen: go for it girl.. Niet iedereen gaat zo met elkaar om na het beeindigen van een relatie....top hoor!
toch wel fijn om te horen dat er mensen zijn die het wel begrijpen. moet zeggen dat het me wel heel veel moeite kost omdat ik gewoon nog heel veel van hem hou. hij is ook niet vreemd gegaan. hij is heel erg eerlijk geweest tegen mij. wij willen inderdaad gewoon dat onze kleine meid een goede basis krijgt. ook al wonen we niet samen ze heeft wel een papa en een mama