Ik ben wel benieuwd! Met stip op nr. 1 staat Desperate Housewives en dan Grey's A. en Private Practice.. Oja en Men in Trees is ook geweldig! Veel keuze met al die series!
ehmmm... waarom mag ik er niet meer aanvinken? Desperate Housewives, Dirty Sexy Money (staat niet in het lijstje), Private Practice, Gossip Girl, Greys Anatomy, Ugly Betty (mis ik ook) en Men in Trees. Goh... kijk je wel eens TV?
Eigenlijk heeft NET5 sowieso heel veel leuke series, niet? Ik vind zelf De Co-assistent heel erg grappig. Groetjes, Josien
Desperate Housewives, , Gossip Girl, Greys Anatomy, Ugly Betty en Gilmore Girls. Ze staan er dan wel niet allemaal tussen, maar ik vind deze allemaal erg leuk. En de co-assistent vind ik ook wel leuk, al volg ik dat niet elke week.
Ik keek altijd naar een serie maar ben de naam kwijt, ging over een vrouwelijke arts (Sid) en haar zus had een koekjesbakkerij voor honden en de vader was dierenarts aaaarggg hoe heet die serie nou?
Ik had eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik geen nieuwe net5 series meer mocht volgen, maar ik geloof dat er volgende week dinsdag weer nieuwe leuke series komen
Ik vind Grey's Anatomy, Private Practice en de Ok assistent leuk.... Ik zit dan ook elke maandagaaf de hele aaf voor de tv! En jaaaaa grey's anatomy begint maandag weer! Welk seizoen is dat wat er opkomt?