Waar ik wel moeite mee heb ik dat er 2 mensen zijn overleden. De naam van de medewerkster die ook is overleden wordt helemaal nergens vernoemd. Terwijl ook zij een familie achterlaat!
Helemaal mee eens Melisa, de andere overledenen is een vrouw uit Belgie. Daar denkt niemand aan. Belachelijk!
Op nu.nl staat haar naam er wel bij. Wel zo netjes ook inderdaad. Dit is inderdaad voor beide families en de rest van de nabestaanden vreselijk en ik wil ze dan ook heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.
Volgens mij wordt zij overal genoemd hoor, alleen hier niet . Leentje Custers is haar naam... niet een deelneemster zoals hierboven genoemd, maar een productieassistente. Ik vond die foto op de Noorse site ook best wel confronterend. Tjee... dat zag er toch heftig uit. Hier staat ook een filmpje van de auto: http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2292414.ece Heel veel sterkte voor alle nabestaanden! Groeten, Josien
Ze hebben inderdaad nu de naam er bij gezet. Maar dat was vanmorgen nog nergens. Misschien had de familie nog geen toestemming gegeven of zo. Nare beelden inderdaad...
Oh okay... gisteren zag ik het er ook al opstaan anders. Misschien een andere site, zou kunnen natuurlijk. Het filmpje kwam via een link op de RTL-site. Groetjes, Josien
er komt vanavond wel een expeditie robinson op verzoek van familie, wel met een stukje ervoor over hem
Ik vind het echt verschrikkelijk. Dat geldt uiteraard voor iedereen die verongelukt, maar ik merk dat ik er de hele dag al regelmatig aan denk.
vreselijk! Ik hoorde het gister, en zat gelijk overeind. Een geweldige presentator! Ik ben vanaf het begin een fan van Robbinson, peking etc. relaxte man! Zit nu robbinson te kijken, kreeg kippenvel bij het voorstukje, zo triest wat er gebeurt is, zo jong, 3 kindjes.... sterkte voor de familie.. kus miek
ze stond er toen nog niet op.. heb het gewoon zo gecoppieerd.. maaar ook voor haar familie heel veel sterkte... (het was niet mijn bedoeling, om haar te vergeten hoor!)