Ik hoop dat ik dit onderwerp hier goed geplaatst heb, anders hoor ik het graag! Ik ben al een beetje bezig met ideetjes voor de babykamer.. Ik vind het heel erg leuk om een kinder gedichtje/tekst ergens in de babykamer te verwerken (muurschildering, schilderijtje o.i.d) en dus ben ik een beetje op zoek naar geschikte teksten daarvoor. Ik ben niet zo van de vaak gebruikte standaard gedichtjes en versjes dus ik wil iets wat niet zo vaak gebruikt wordt. Nu kan ik van mezelf nog een liedje herinneren 'er gaat een treintje naar dromenland' en volgens mij hebben wij die CD zelfs gehad. Nu was ik benieuwd of iemand die CD nog heeft en dan het liefst de songteksten daarvan, want ik ben benieuwd of ik hier een stukje tekst uit kan halen! Ik heb me echt suf gegoogled maar ik kan alleen de songtekst van 'treintje naar dromenland' en 'tot morgen' vinden. Kan iemand mij hieraan helpen??? edit: album heet kindjes liefste liedjes, de avonturen van haasje en rammelaar gezongen door Leonie Sazias
‪Treintje naar dromenland- Leonie Sazias‬‏ - YouTube het liedje Kindje's Liefste Liedjes: De Aventuren Van Haasje en Remmelaar | Léonie Sazias Album | Yahoo! Music de cd LEONIE SAZIAS TREINTJE NAAR DROMENLAND LYRICS de tekst succes liefs Hellen
je kan hem ook kopen de cd Bennyvreden.nl | Kindje\'s liefste liedjes en misschien heb je wat aan deze site songteksten van kinderliedjes H :: Kinderliedjes.info :: Een verzameling songteksten van oude en nieuwe kinderliedjes
Ja daar zat ik ook al aan te denken, maar het gaat me in eerste instantie vooral om de songteksten vandaar heb inmiddels 3 songteksten gevonden. Was benieuwd of iemand toevallig de songteksten had, zodat ik de CD niet hoef te kopen