hallo, wie weet waar ik meer informatie kan vinden over een verdachte van een ernstig misdrijf?(gaat om een bekende die iets heeft gedaan wat niet mag, maar ik kan er niets over vinden en er moet toch iets te vinden zijn?
zolang de politie geen persbericht er over uit brengt, kan je niets vinden. Die informatie blijft dan binnenshuis. Het lijkt me ook logisch dat deze info niet op straat ligt
Ik snap inderdaad dat het niet op straat ligt, maar er gaan zoveel tegenstrijdige verhalen, en roddels dat ik gewoon meer echte informatie zoek, vandaar...
Er bestaat geen site met informatie over verdachten als je dat bedoelt. Kun je iets specifieker zijn? Je mag me ook pb-en als je wilt. Een rechtszitting is openbaar, maar het vooronderzoek niet, een persbericht wordt eigenlijk enkel verstuurd als het om "grote" zaken gaat. Maar verder zal je niets kunnen vinden.
persberichten van de politie staan gewoon online. Ook makkelijk op die site om per regio te zoeken maar het hoeft er niet op te staan
Zolang het om een verdachte gaat, en dus niet om een veroordeelde, kan je ws. nergens feiten vinden. Alle ander soort informatie zal je ws. uit de krant moeten halen...
even een update, de verdachte heeft bekend, het verhaal staat vandaag in de krant en helaas blijken de geruchten waar. Maar bedankt voor de reacties.
Nouja, duidelijkheid! Fijn voor de slachtoffers (wat je ook aan misdadigs doet, je hebt altijd slachtoffers) dat hij heeft bekend.