Ernstig onregelmatig ong worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miems, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    #1 Miems, 9 nov 2011
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
    Hallo damens,

Ik vroeg me af of hier ook leden actief zijn die net als ik heel onregelmatig ongi worden? Met onregelmatig bedoel ik echt hooguit 3 a 4 keer per jaar. Hoe gaan jullie hier mee om en is er iets aan te doen? :(

2. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Niemand??

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah..ik had PCO en rolde het MMM in...dat is er aan te doen meis. Zie in je onderschrift dat je dat ook hebt....dus zou naar je gyn gaan en clomid vragen met opvolging, je mannetje laten onderzoeken en een HSG vragen zodat je weet dat er geen andere problemen zijn... (als je dat al niet hebt gehad)

Dat is er aan te doen, en zo zijn wij er mee om gegaan, heeft dan toch nog 3,5 jaar geduurd voordat we zwanger waren...

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Hoi,
    Ik heb helaas ook een heel onregelmatige cyclus. Ik zit nu alweer op dag 113. Het is erg frustrerend omdat je geen idee hebt waar je aan toe bent. Je weet niet of er een ongesteldheid of een eisprong aan zit te komen. Eens in de zoveel weken doe ik maar een zw-testje, maar die zijn elke keer negatief.
    Maandag ga ik naar de huisarts. Hopelijk helpt zij mij verder.

5. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie damens.

Ik heb vandaag een afspraak bij mijn huisarts ik hoop ook dat ik dan iets verder kom.

Liefs
    Miems

6. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Ik ben inmiddels naar de huisarts geweest en heb een doorverwijs brief gehad. 23 November heb ik een afspraak bij de gyn. Ben wel wat opgelucht nu..

Wens alle andere leden met een kinderwens ook heel veel succes en hoop dat jullie snel verblijd mogen worden.

Liefs
    Miems

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Fijn dat je bent doorverwezen.
    Ik ben vanochtend bij de HA geweest en zij gaat mij ook doorverwijzen naar de gyn. Spannend.

Deel Deze Pagina