Ernstig zieke man, baby van 1 jaar enen eigen onderneming

Discussion in 'De lounge' started by Lindaderond, Oct 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindaderond

Lindaderond Nieuw lid

Oct 19, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond, voor ik t hele verhaal van a tot z ga schrijven (waarbij ik dan ongeveer 6 pagina s zal vullen ;) ) wil ik eigenlijk weten of hier ook vrouwen zijn die een kindje hebben van jonger dan vier (mijn zoon is 14 maanden), een ernstige zieke man en een eigen onderneming cq fulltime time baan. Ik kan geen lotgenoten van vinden op internet en ik zou het fijn vinden om eens van gedachten te wisselen met iemand die hetzelfde meemaakt.

Alvast bedankt!

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Zit niet in dezelfde situatie maar wil je wel veel sterkte wensen want het lijkt me vreselijk heftig...
    knuffel!

3. woez

woez Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    1,130
    205
    63
    Ook ik zit niet in dezelfde situatie maar wil je wel heel veel sterkte wensen

4. mamasenl

mamasenl Actief lid

Feb 24, 2014
    147
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook geen ervaring maar wel veel sterkte gewenst

5. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

Jul 28, 2009
    793
    0
    0
    Ik zit ook niet in dezelfde situatie maar veel sterkte en kracht toegewenst

6. Clivia

Clivia Bekend lid

Jul 12, 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Hier ietsjes anders, maar wel ook moeilijk: een eigen onderneming en ee heel teer kindje in het ziekenhuis en zelf flink ziek. Maar dat is al wat jaren geleden.
    Maar het gevoel van jezelf in stukken moeten scheuren om de tijd te kunnen verdelen weet ik nog goed. Er zijn simpelweg niet genoeg uren in een dag.

Sterkte!!!

7. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Mijn man had dat. Een ernstig zieke vrouw en een fulltime baan. Toen was dochter er nog niet maar na dat dochter kwam ben ik weer een tijd flink ziek geweest.
    Als je wat wilt weten pb me maar. Ik wil details hierover niet hIer kwijt ;)

8. Danoek

Danoek Bekend lid

Nov 30, 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    #8 Danoek, Oct 20, 2014
    Last edited: Oct 20, 2014
    Geen ernstig zieke man, maar wel een beetje vergelijkbaar. Man wordt over 2 weken geopereerd aan de arm, herstelperiode (volgens arts) 6 - 12 maanden. Ergens januari nog een operatie aan de rug waar er rugwervels vast gezet worden. Herstelperiode ca. 12 maanden.
    Ik werk 32 uur vereeld over 5 dagen en we hebben 2 kinderen. Eentje van 5 die zich gelukkig al redelijk zich zelf kan redden en eentje van 1,5 jaar die nu net sinds een week loopt (heeft achterstand grove motoriek).
    Het komende jaar wordt dus zwaar voor mij :(

9. Lindaderond

Lindaderond Nieuw lid

Oct 19, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties! Klinkt ook zwaar inderdaad Danouk! Succes daarmee en hopelijk komt t helemaal goed

Alleen zoek ik echt lotgenoten die grote kans hebben er alleen voor te komen staan. Hierdoor dus niet kunnen gaan parttimen, omdat dat de enige inkomsten gaan worden "straks". Ik heb soms moeite om tijd in te delen zonder een constant gevoel overal tekort te schieten.

Username, ik zal je deze week even een berichtje sturen!

Share This Page