Mamma's of mamma's to be in Leidschenveen?

Discussion in 'Algemene clubs' started by Liesje12, Dec 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje12

Liesje12 Actief lid

Nov 15, 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Liesje12, 32 jaar en we wonen nu een paar jaar in Leidschenveen. We hebben een dochtertje van bijna 16 maanden en zijn bezig voor een tweede. Sinds juni zit ik helaas werkloos thuis. Ik solliciteer me rot, maar mag nog niet baten.
    Het lijkt me heel leuk om mamma's of mamma's to be te leren kennen hier in de omgeving. Onze vrienden hebben veelal nog geen kids en snappen niks van ons leven en de mogelijkheden (of onmogelijkheden) op het gebied van afspreken. Ik zou graag af en toe afspreken, gezellig kletsen, met en/of zonder kids en misschien een vriendschap opbouwen en een keertje een bioscoopje pakken ofzo. Het thuiszitten gaat me niet in de koude kleren zitten, dus moet er af en toe echt even uit. :D

Dus woon je in de omgeving en heb je zin om ook weer eens de deur uit te gaan of gewoon lekker te kletsen, laat het dan even weten. :D

2. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,036
    12
    38
    Female
    lawyer
    Den Haag
    Hoi Liesje,
    Wat grappig. Ik woon ook in L'veen. Ik weet wat het is om thuis te zitten. Ik zit thuis vanwege chronische ziekte. Wat rot dat je werkloos bent. In welke wijk woon je precies?

3. Liesje12

Liesje12 Actief lid

Nov 15, 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Hai.
    Wat leuk dat er iemand in de buurt woont! Wel naar dat jij thuis zit vanwege ziekte. Kan/mag je helemaal niet meer werken?
    Ik woon in de wijk, de Vissen. Aan de rand van L'veen tegen Zoetermeer aan. En jij?
    En heb je al kinderen?

4. Liesje12

Liesje12 Actief lid

Nov 15, 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Ik lees net dat je zwanger bent. Gefeliciteerd! :D Wat een heftig traject zeg...

5. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,036
    12
    38
    Female
    lawyer
    Den Haag
    Hoi Liesje,
    Bedankt voor de felicitatie! Het traject was zeker heftig. Daarnaast ook gezondheidsproblemen. Ik ben dankbaar voor de zwangerschap en voor hoe het nu gaat.
    Leuk dat je in (Waterland?) Leidschenveen woont. Ik stuur je een pb'tje. Praat wat makkelijker.

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik woon naast Leidschenveen en heb een dochter van 2 jaar! Ben wel een stuk jonger.. 22 jaar :)

7. Liesje12

Liesje12 Actief lid

Nov 15, 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Leuk. Maakt toch niet uit hoe oud je bent. :D Waar woon je naast Leidschenveen? :)

Share This Page