Dreumes net ontzettend overgegeven!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meryl, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Mijn dochtertje werd vannacht om 03u wakker en bleek haar hele bed te hebben onderspuugd. Haar maaltijd van die avond was er helemaal uit. Na alles opgeruimd te hebben heeft ze verder een goede nachtrust gehad.

Vanmorgen merkte ik niets meer aan haar, gewoon haar bordje pap gegeven. Vanmiddag een boterham (waar ze weinig van op at) en verder geen tussendoortjes. Om 17:15 heeft ze boerenkool gegeten met wat worst. Ik ging daarna rustig met haar op de bank zitten, ze was super gezellig en opeens (ik schrok me dood!) kwamen er 2 grote bogen braaksel bij haar uit, maar echt veel! :( Haar meteen onder de douche gezet en alles net schoongemaakt. Ze zit nu rustig te spelen in de box...maar ben er best wel van geschrokken (meer dan zij haha..).

Is er iets wat ik moet doen of beter niet meer kan doen? Ze heeft nu een leeg buikje, maar lijkt me beter om haar even niets meer te geven...? Om 19:00 gaat ze in principe naar bed....heb dit niet eerder zo meegemaakt bij haar....pffff zeg :(

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Iets licht verteerbaars zou ik geven de komende dagen. En voor vanavonds zeker wat te drinken. Even die buik tot rust laten komen.
    Boerenkool valt natuurlijk best zwaar op de maag als die een beetje van streek ik

Hier een peuter die paar nachten geleden alles had ondergekotst in zijn bed ( had friet op )
    Hoor her en der van meer moeders dat ze met spugende kindjes zitten. Dus volgens mij heerst er wat.

Als pap enzo wel goed gaat zou ik dat gewoon paar dagen geven. En voor savonds wat witte rijst met wat gekookte kip. Dat is ook lekker licht.
    En dan gewoon na een paar dagen weer wat stevigers gaan proberen maar niet meteen TE zeg maar.

Oja en zorgen dat ze wel genoeg blijft drinken. Water, ranja en slappe thee enzo.

3. droppi

droppi Actief lid

20 sep 2009
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was het ook raak....8x :$overgegeven...zo zielig!! ook 8x de boel moeten verschonen had geen pyjama meer schoon. Vandaag ging het gelukkig weer goed. Ze heeft alleen thee en brood gehad. Ze had ook niet echt veel trek. Zo zielig he vooral dat ze het niet kunnen aangeven. Je verschoont ze en legt dr weer in een lekker schoon bedje met de hoop dat ze dan verder slaapt. Helaas ging het dus heel anders.

Iemand nog een tip hoe ik de geur van overgeefsel uit de vloerbedekking kan krijgen?? Heb het al met een sopje gedaan maar er blijft tovh een weeïge geur hangen

4. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie. Vervelend zeg Droppi 8x overgeven echt zielig!! :(

Ik vond het lastig in te schatten bij mijn kleintje omdat ik echt niets anders aan haar karakter merk, ze blijft vrolijk en zelfs het overgeven leek haar niet te deren...ze bleef vrolijke geluidjes maken, echt bizar vind ik dat!! Als ik buikgriep heb, ben ik echt volledig van slag!

Haar net een beetje sap gegeven en net naar bed...heb al een extra setje klaarliggen mocht het weer verkeerd gaan vannacht. Goede vraag Droppi wat de geur betreft, ben ook wel benieuwd. Ik heb de bank flink lopen soppen met Ajax, maar ergens blijft het niet alleen bij een frisse dennegeur! :( dus wie heeft er tips inderdaad?

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Tips voor schoonmaken heb ik helaas niet. Ben niet zo'n goede huishoudster. Misschien bestaat febreze nog.

Verder inderdaad vooral letten op het drinken. Eten is niet zo belangrijk. Meestal geven ze zelf erg goed aan wat wel of niet goed gaat vallen.
    Onze huisarts zweert bij lauwe (kamertemperatuur) appelsap trouwens. Mijn moeder gaf ons dat ook altijd als we ziek waren. Verder is bouillon wel goed voor een beetje zout.

6. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Tegen de geur kan het helpen als je het schoonmaakt met een beetje azijn. Mijn zoonje heeft van de week ook een paar keer flink overgegeven en ik ruik nu niks meer aan de bank gelukkig.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    En ja..het heerst. Hier waren we een week geleden in de weer met opruimen, douchen en maar weer verschonen.

Succes!

Deel Deze Pagina