Ernstige nesteldrang.. wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momof3, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik blijf gillen dat ik niet zo'n zware nesteldrang heb.. tot ik net n vlekje van de muur wilde poetsen en uiteindelijk alle muren in de woonkamer aant poetsen was.

Knettergek.. als ik weer wat bijgekomen ben, laad ik ff de vaatwasser uit en kan ik de keuken poetsen. Maar verder helemaaaaal geen last van nesteldrang hoor :p

2. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Wahahah hier nog 1tje! Heb mn vernachelde raampje vd bijkeuken vandaag weer compleet afgeschuurd en opnieuw gelakt :p

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    hahaha hopelijk blaart ie nu niet op. Heb net de filter van mijn zakloze stofzuiger schoongemaakt met allesreiniger. gaat echt te ver

4. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep herkenbaar! Ik dweil met kokend water, er ligt niks meer in de wasmanden, de doekjes en blue wonder zijn niet aan te slepen!

5. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi heeeeel herkenbaar! Heb ook de muren gesopt en kan er niet meer tegen om rommeltjes tegen te komen onder het mom van 'ik wil een schoon huis als we thuis komen met het babietje'.

6. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Hier hoop ik nog steeds dat die nesteldrang een keer echt gaat doorzetten, haha! Hoewel, het is hier nu al stukken netter dan voor mijn zwangerschap, afgelopen weekend (lees: zondagmorgen om 9 uur) moesten perse de ramen gelapt worden... We wonen al een tijd in een klushuis, dus hoewel ik wel een beetje kriebels heb dat het niet supernetjes en schoon is, weet ik ook niet echt waar ik moet beginnen.

7. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Ja hoor, stiekem ook wel een beetje last van. Ik heb alleen bed/bankrust en mag alleen naar toilet enz. Dus mag zelf niets doen. Maar de neiging is soms zo groot!!!!

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Oh no dat is killing!!
    En je moet nog zo lang (althans das dan lang he, als je niks mag)

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hahah ik ook! Heb het redelijk kunnen euitstellen.. althans, dat vond ik.. mijn omgeving denkt daar anders over.. een week of 7 geleden heb ik alle hout werk aan de buitenkant afgesopt, garage deur afgesopt enz.. haha.. Nu.. ik heb sinds gisteren verlof... alle was is gedaan, ik heb de trap opnieuwd afgekit en die ga ik volgen de week schuren en verven (omgevin verklaart me voor gek..) maar hoe erg is het.. ik bedoel, ik veol me goed, laat me maar aan rommelen!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik had het bij Mira ook heel erg.. Haha
    Toen mijn weeën begonnen, moest en zou ik nog even snel de voorraadkast schoonmaken (Was echt hartstikke schoon, maar voor mij niet schoon genoeg!) :D

11. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ehh, hoe komen jullie aan nesteldrang?! Ben vandaag 40 weken, maar nesteldrang is nog altijd veeeerrrr te zoeken... Zou graag een beetje hebben, maar kan het mezelf ook niet aanpraten, hihi!
    Zijn er ook een soort nesteldrang-opwekkers, ipv wee-opwekkers?:p

Deel Deze Pagina