echt het voelt nog zo onwerkelijk.. Ik ben bijna 19 weken zwanger en soms nog steeds niet gewend aan dat wondertje in mijn buik. ik begin nu pas steeds meer het besef te krijgen dat mijn droom uit komt ik word mama. hebben nog meer dames hier ''last'' van *doet vreugdedansje*
Heeerlijk he? Geniet ervan! Ik had, zelfs toen ik een mega-buik had op het eind van de zwangerschap, ik een gekneusde rib had omdat zoonlief steeds op dezelfde plek schopte, en ik niet meer kon slapen van het maagzuur, zelfs toen nog van die ik-besef-het-toch-nog-niet momentjes. Pas tijdens het persen bij de bevalling begon het pas echt te dagen
Bij mijn dochter had ik dit ook, de eerste is zo onwerkelijk! Nu met de tweede zwangerschap ben ik me echt heel heel bewust van wat er groeit in mijn buik, dat heeft ook zo zijn charmes.
Ik was/ben al mama,maar wordt nu mama van een heerlijke meid!! En dat is mijn droom ook altijd geweest,van beide iets. Dus ik dans lekker met je mee!!! Hahahaha
Ik besef het ook nog niet altijd. Maar dat is denk ik ook de onwetendheid. Je weet niet wat je te wachten staat en het voelt gewoon onwerkelijk dat het je gaat gebeuren.