Erop uit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KimHv, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Ik ben nu 39+ weken en het komt nu langzaam op gang. Elke dag denk ik dat het zou kunnen gebeuren, maar dan komt er niks. Ik ben vorige week mijn propje verloren en.sinds een paar dagen slijm met bloed. Dat gaat met menstruatiekrampen op en aan...
    Mijn man heeft nu ook vakantie en toch ben ik het al zat om maar thuis te blijven. Mijn dochter van 3,5 vindt het ook wel leuk iets leuks te doen.
    Hoe doen jullie dat? Hebben jullie ideeën?

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Kinderboerderij? Zwembad? Weet niet hoe mobiel je nog bent, dierentuin, lekker picknicken met je gezin, wandeling in het bos lekker verkoelend.

3. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Zwembad durf ik niet omdat ik bloed verlies. Lang wandelen gaat ook niet meer.... :(

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik zou samen met je man en dochter naar een speeltuin gaan (man vermaakt dochter, jij zit op een bankje te kijken) misschien heb je vrienden/familie in de buurt die je dochtertje een keer mee kunnen nemen naar bijv een dierentuin of wat anders? Dan kan jij nog een beetje rondhobbelen in en rond het huis?

5. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    hier heb je een speeltuin met terras , daar gaan we nu veel heen met de jongens.

zwembadje in de tuin voor als ik echt moe ben en de kids thuis spelen.

binnenspeeltuin ( hier heb je joepie en monkeytown)

bioscoop , maar jouw kleintje is misschien nog te klein?

visite bij vrienden en familie

Deel Deze Pagina