Ons zoontje klimt uit zijn ledikant en slaapt vanaf nu dus op een normaal kinderbed. Nu hebben we bij toeval al zijn meubeltjes kunnen verkopen (was een set) aan een bekende van ons en zitten we dus rond te kijken voor nieuwe meubeltjes. We hebben al een bed en zoeken er nu dus een handige kledingkast bij. Maar het zou misschien ook wel makkelijk zijn als die kast tevens kan dienen als commode want ik vind het soms nog wel fijn om hem op de commode af te drogen en aan te kleden. Hoe doen andere moeders dit met kindjes van circa 2 jaar? Welke kast/commode/meubeltjes hebben jullie voor jullie kindje? (Geen babykamers, ik ben echt opzoek naar voorbeelden van kinderkamers) We willen er ook nog een leuk bed bij kopen, hij slaapt nu even tijdelijk op het bed dat van zijn neefje geweest is maar die vinden we niet zo leuk.
ik heb zo even geen voorbeeld voor je, wij houden de commode er nog even in, maar ik kan mij voorstellen dat er wel kasten zijn die breed genoeg zijn om tijdelijk een verschoonkussen op te leggen en straks boeken en speelgoed ofzo?? Welke soort meubels qua materiaal en kleur had je in gedachten, dan kan ik straks wel ff surfen, moet zelf ook nog ideeen opdoen.
ik weet natuurlijk niet waar je van houdt, maar zoiets misschien?? Er zijn natuurlijk ook hele andere stijlen. Commode Brocante, zachtblauw met crème - Babycommode - Kids ? Francine: thuis in barok Ladenkast, grijs met grijzig-wit. - Babycommode - Kids ? Francine: thuis in barok