Bedankt voor de feedback allemaal! Bevestigde eigenlijk alleen maar mijn gevoel. Leuk bedacht, maar ik weet niet of ik straks m'n kind in het openbaar durf te roepen met die naam
Nee zou het ook niet doet om alle redenen die Al genoemd zijn. Als je echt wat meedoe betekenis wilt kun je hem misschien als 2e naam gebruiken?
Ik dacht ook meteen aan de zanger. Dus als je oerhollandse achternaam hebt vind ik het geen combi. Bijv. Eros de Boer is voor mij geen optie. En verder wat een verhaal haha.
Ik vind Eron dan leuker. En Eros is niet iedere vorm van liefde, maar toch vooral de vleselijke, zinnelijke liefde.
Toen ik de naam zag dacht ik gelijk aan Eros Ramazotti. En niet aan iets erotisch. Vind het trouwens een leuke naam!
Niet doen! Wij hadden eerst een namencombinatie waarbij de initialen (onbedoeld overigens ) EROS zouden zijn. Precies om die reden hebben we afgezien van onze namen. En blij toe, want inderdaad: er zijn vrij veel prostituee's die een werkplek hebben met een gelijke(nde) naam