Hey, Ik wil een weekendje weg. Nu heb ik wat leuks gezien bij roompot maar het is een 4 pers huisje. Mag je deze gebruiken met 5 personen? Neem ik een extra matrasje mee. Of is dit bij het zwembad niet te doen met 4 kaartjes en 5 pers?Het gaat om roompot beach resort.
zijn het 5 volwassenen of zijn er ook kinderen bij? vaak kan je die namelijk wel bijboeken. anders even met ze bellen
Kan wel, mag niet, uit veiligheidsoverwegingen / en ivm verzekering, tenzij het resort zelf toestemming geeft... En idd, bij het zwembad zit je al met een kaartje te weinig, tenzij je daar als buitenstaander ook gewoon kunt zwemmen en aan de kassa tickets kan kopen.
zijn niet echt supergrote huisje daar hoor dus of je moet in de woonkamer willen liggen, maar de bovenverdieping kan je niet liggen zonder platgelopen te worden als iemand naar de wc moet. het is te lang geleden om te weten hoe het werkt met het zwembad
Ik vind het persoonlijk met 4 volwassenen al proppen in een 4 persoons huisje. Laat staan met 5. Of gaat het niet om 5 volwassenen, want dan heb ik niks gezegd.
Bij Landal was dit geen probleem, we hadden een 8 persoons huisje met 9 personen, waaronder 3 kinderen. We hebben een babybedje bijgeboekt, daarom geen probleem. Ze gaan uit van het aantal bedden.
Wij hebben een huisje bij landal voor 10 personen waar we met 11 ingaan. Maar de 11e is eentje onder de 3 jaar die in een kinderbedje kan.. Het is niet standaard bij elk park/huisje. Maar bij deze mocht het wel.. Al is mijn ervaring tot nu toe elke keer: prop niet teveel kinderen in een huisje, je denkt dat ze niet zoveel ruimte nodig hebben, maar je kunt ze beter dubbel tellen, omdat ze toch ruimte nodig hebben om te spelen etc..
Het is met 2 volwassenen en 3 kids. Het wirdt mooi weer denk ik dus we zullen niet veel gebruik maken vh huisje.
volgens mij als je gaat boeken kan je invoeren met hoeveel kinderen er zijn en dan krijg je te zien of je dit huisje wel of niet kan boeken.
oh nog even een tip. toen wij naar een roompot park gingen waren wij goedkoper uit toen we het via hoogeboom boekte... vraag me niet waarom hoor...
wij zijn recent gaan logeren een nachtje bij familie in een 4 persoonshuisje, dus met 4 volwassen en 2 kinderen... Ok man sliep met zoon en ik met dochter in een 1 persoonsbed (want je hebt dan ook maar 4 bedden. Qua meubilair hebben we er de tuinstoelen bij gepakt. Maar het officieel opgeven en boeken lukt niet. Zwembaden van de roompot zijn meestal (altijd) met de keycard dus kan iedereen die mee loopt het zwembad in of als ze de deur open houden voor je...
Wij gaan van de zomer naar een 4-persoonshuisje met z'n 5-en. Ik heb even met de boekingscentrale gebeld en zij gaven aan dat als wij zelf een bedje meenamen het geen probleem was. (bij droomparken)
Het mag alleen als er een kind bij is wat jonger is dan drie/vier jaar en die in een kinderbedje kan slapen. Ik weet niet welk park je naartoe gaat, maar ik vind de vierpersoons van roompot parken altijd erg krap en klein als we met zn viertjes gaan (peuter en kleuter), dus ik zou gewoon voor een zespersoons gaan. Als je lid wordt van roompot nieuwsbrief ga je vaak nog goedkoper dan via de veilingen! Zeker buiten de schoolvakanties, maar ik weet niet of je daaraan vast zit. Wij hebben wel eens een midweek in klein vink gezeten voor maar 29 euro via de nieuwsbrief! Alleen de toeristenbelasting kwam erbij en je moest dan zelf schoonmaken en beddengoed meenemen. Ik geloof dat beddengoed inmiddels wel verplicht is, maar weet dit niet zeker. Succes met boeken en fijne vakantie alvast