Erperheide, Meerdal of Huttenheugte

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door monifique, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Wij willen volgende week of die week erop nog even op de valreep een weekje weg.

Welk van deze parken vinden jullie het meest geschikt voor een gezin met een kindje van bijna 2 jaar? (in juni).

Heb weinig center parcs ervaring, maar heb over deze drie parken al het eea kunnen lezen hier op het forum. Vandaar deze drie.
    Andere opties zijn ook welkom hoor!

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Monique

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Meerdal en erperheide hebben een baluba erbij dus zou voor mij huttenheugte al afvallen :)

Edit op internet us te vinden dat baluba bij erperheide groter is :)

3. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn vorig jaar bij het heijderbos geweest met onze kinderen van toen 2 en 3 jaar. het was erg leuk alleen aan de jungledome heb je erg weinig met jonge kinderen dat is pas leuk als ze wat ouder zijn.

aankomende zomer gaan we naar erperheide. we hebben er nog geen ervaring mee maar we lezen er goede verhalen over.

4. megacarls

megacarls Niet meer actief

Ik hoor ook veel positieve verhalen over Erperheide. Wij gaan hem in september uitproberen.

5. pebbie

pebbie Lid

27 jul 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorig jaar naar Erperheide geweest met onze toen 2 - jarige dochter. De Baluba is echt een pluspunt, was heel leuk ondanks dat ze nog niet overal op kon. Geen ervaring met de andere parken overigens.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.833
    3.628
    113
    Erperheide is fantastisch met kleine kinderen, de Baluba is echt heel leuk. Overigens zijn de andere 2 ook echt leuk en kindvriendelijk, dus daar heb je vast ook een leuke tijd, maar als ik moest kiezen, dan zou ik voor Erperheide gaan.

7. amy1982

amy1982 Lid

3 sep 2013
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij gaan maandag een weekje naar erperheide. Echt het leukste park voor kleintjes vinden wij. We zijn al bijna bij alle parken geweest en deze heeft toch echt onze voorkeur

8. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ken ze allemaal niet, maar misschien een tip. Volgende week is het bij ons nog meivakantie. Weet niet waar in het land nog meer, maar als je niet aan schoolvakanties geboden bent, zou ik dus niet volgende week gaan.

9. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Wij zijn overal geweest, Erperheijde heeft het leukste zwembad en Baluba.
    Het is komende 2 weken wel vakantietijd, dus wel duur! Wellicht na die twee weken gaan?
    Verder zijn wij fan van Landal de Lommerbergen :p

10. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas Frisbie... ik ben leerkracht. Prachtige baan, maar altijd gebonden aan de vakanties. Groot voordeel die vrije dagen, maar qua prijs altijd jammer!

Bedankt iedereen voor de tips!

11. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Oeps, te snel ;)

12. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Oh en als je naar centerparcs gaat, boek dan via belgie. Dus .be
    Dan hoef je geen toeristenbelasting te betalen!
    Via duitsland geen reserveringskosten, maar bij ons is via belgie altijd goedkoper. Prijzen per website verschillen ook nog wel eens ;)

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Wij zijn een paar weken geleden naar de Kempervennen geweest.
    Dat was echt geweldig! Zit een strandje aan een groot meer bij, zeker met mooi weer een aanrader. Kun je lekker buiten zonnen en zwemmen.Heel leuk zwembad met groot peutergedeelte. En het 'diepe' bad loopt, net als de zee, langzaam af waardoor kindjes er leuk kunnen spelen.
    Kinderboerderij, grote speeltuin (buiten) en een ottervijver.
    Hiervoor naar Eemhof en Heijderbos geweest, maar dit was de leukste.
    Maar goed, onze dochter wordt natuurlijk ook steeds ouder, dus dan wordt alles natuurlijk leuker.

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Is dit btw geen optie?
    Boek nú Center Parcs Mystery Park - BungalowS.nl
    Wij hebben de laatste 2 keer mystery geboekt, dat scheelt een hoop geld.
    Je weet alleen niet in welk park je terecht komt,dat hoor je dn een paar dagen van te voren, maar die CP parken zijn allemaal leuk. :)
    Maar wellicht dat het via Belgie nog goedkoper is dan mystery?
    Ik vond de voorpret van het niet weten wel spannend en leuk haha.

15. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    In België is het volgens mij geen vakantie. Dat zou qua prijs moeten schelen.
    Mijn ervaring is dat alle parken oongeveer hetzelfde zijn. Wij hadden geen zin om lang in de auto te zitten en gaan daarom over een paar weken naar erperheijden.
    Vorig jaar naar huttenheugte geweest, was super leuk! Plopsa indoor, zit daarlangs

16. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn 2x naar erperheide geweest binnen kort weer een weekje.. En we zijn 1 keer bij het meerdal geweest en een keer kempervennen.. Erperheide is echt het leukste voor de kids ik heb een dochtertje van 2 die is helemaal gek van de indoornspeeltuin daar..

Deel Deze Pagina