Hoi dames, Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Wij vinden vooral het zwembad belangrijk voor onze oudste en een heerlijk bosrijke omgeving. Groetjes Paula
Op meerdal is het zwembad heel leuk. Maar Huttenheugte ook. Volgens mij is bij Huttenheugte de omgeving leuker. Al heeft Meerdal toverland om de hoek. Wat een moeilijke keuze!! Persoonlijk.......... Meerdal
Het zou voor december zijn. Dus dingen als dierentuin gaan we niet opzoeken. Welke huisjes zijn beter?
Huttenheugte... Zit plopsaland bij, voor kids van jouw leeftijd erg leuk... Niet dagvullend maar als je passe partout koopt, en niet duur, leuk om paar keer naar toe te gaan... Zwembaden meerdal en huttenheugte zijn vergelijkbaar en allebei leuk en mooi...
van beide zijn de huisjes wat gedateerd, maar beide echt top parken met kleine kids. Meerdal heeft een indoor klimparadijs wat fijn is. Tip is misschien nog de erperheide in belgie en dan een 4 persoons premium nemen, die hebben 3 slaapkamers waarvan 1 leeg staat en op papier een berging is maar daar zetten wij het campingbedje van de jongste in Bij een premium hoef je ook niet extra te betalen voor je beddengoed en de erperheide heeft een leuk zwembad en nog veel leuke baluba.
Beide leuke parken. Huttenheugte heeft een iets uitdagender zwembad, maar gelet op de leeftijd van jouw kindjes maakt dat niet zoveel uit, denk ik. Het voordeel van de Huttenheugte is absoluut Plopsaland. Voor weinig geld kan je er heen wanneer je wilt. Heel leuk voor jonge kindjes. Het Meerdal ligt vlakbij Toverland, maar dat is leuker voor grotere kinderen. Beide parken liggen overigens mooi in het bos. Ook tussen de huisjes zit weinig verschil.
Meerdal super leuk! In oktober voor het eerst naar de huttenhuygte oa door Plopsa voor de kinderen.. Ik ben benieuwd maar dat weet ik nu dus nog niet hoe het daar is
Ik vond de huisjes van meerdal iets mooier. Maar het zwembad van huttenheugte vond ik zo leuk! Veel leuker dan meerdal! Zeker op die jonge leeftijd! Huttenheugte heeft veel peuter aanbod!
Meerdal ga ik nooooit meer heen. Oude troep en dat zwembad is echt niks aan. Wij zijn dit jaar naar de Hutteheugte geweest en dat is echt leuk. Het zwembad is heel leuk daar Huisjes zijn prima Meerdal is gewoon alles verouderd.