Hoe vonden jullie het zwembad van erperheide? Voor waterratten van 8 jaar? We hebben al veel parken gehad,ben benieuwd waar het mee te vergelijken is,hoorde ook dat je met de kaartjes vd erperheide ook naar de Vossemeren kunt???
We waren er begin deze zomer, wel met een kleintje van toen 16 maanden. Ik wist niet dat je ook naar de Vossemeren kon, dat werd ons in ieder geval niet duidelijk verteld. Het is geen supergroot of spectaculair zwembad maar er is een wildwaterbaan en 2 grote glijbanen. Er waren 2 poedelbadjes maar dat is voor een 8-jarige natuurlijk niet interessant. Verder ook een stromingsbad en uiteraard het grote zwembad. Het voordeel van Erperheide vond ik vooral dat er juist meer is dan alleen het zwembad! Ik kan het overigens niet vergelijken met andere CP baden want dat is minstens 25 jaar geleden dat ik daar was.
Ja wij konden met de kaartjes naar de vossemeren en kempervennen. Zwembad is leuk. Ze hebben 2 grote glijbanen en de wild water baan. Ook nog zo een onderwater aquarium. We zijn net terug en willen alweer terug haha.
Oja, het aquarium was ik vergeten! Nu vonden wij dat behoorlijk tegenvallen maar wij zijn verwend, 2 jaar geleden gingen we snorkelen en duiken op Bonaire .
Ik vind het juist een leuk zwembad. Wij gaan elk jaar daar zo zwemmen. Erg fijn daar. Oudste is 7 en heeft het daar erg naar zijn zin
kun je gewoon met de kaartjes naar de Vossemeren gaan of hoe werkt dat?? bedankt voor jullie reacties,heb er zin in.. onze jongste is 3 dus die vermaakt zich overal wel maar de oudsten willen graag veel actie in het water
Wij gaan volgende week ook naar CP Erperheide, heb er al zin in, eerste vakantie met onze spruit Ik wist ook niet dat je met de kaartjes ook naar het andere park kan.
Wij zijn net terug en we hebben het heel erg naar onze zin gehad. Onze dochter van 2,5 vond zowel de stroomversnelling als de wildwaterbaan geweldig, die laatste is ook leuk voor oudere kinderen. Heel veel plezier!