Even van me afschrijven, wie herkent dit? Ik ervaar mijn werk op dit moment als zeer vermoeiend en stressvol.. Ben 22 weken zwanger van m'n derde. Ik werk maar twee dagen en ken dit niet uit mijn andere zwangerschappen. Ik kan het natuurlijk helemaal thuisbrengen onder hormonen etc. Het is natuurlijk niet echt een groot raadsel waar het vandaan komt maar ik vroeg me af of anderen dit ook hebben? Zoals gezegd ik werk maar twee dagen en ik sta voor de klas. Ik ga gelukkig al met 34 weken met verlof en er zitten nog twee vakanties tussen. Dus al met al prima te overzien. Toch vind ik t lastig te relativeren, terwijl ik daar normaal juist wel goed in ben Typisch gevalletje zwangerschapshormonen
Niet echt meer stress, af en toe wel even vlaag van paniek of ik het allemaal wel af ga krijgen voor mijn verlof. Ik kan me voorstellen dat je voor de klas nu ook een drukke periode hebt met sinterklaas (afhankelijk van de leeftijd natuurlijk ), bij mij op het werk is het laatste kwartaal sowieso altijd het drukst. Af en toe relativeren voor jezelf en extra genieten van de vakanties, al zijn die vaak niet rustiger te noemen als je al kinderen hebt natuurlijk!
Ja, ik ervaar dat ook, ik sta 3 dagen voor de klas. De weken voor Sinterklaas vind ik altijd erg gezellig, maar dit jaar is het echt niet leuk, ik vind het erg pittig en vooral erg druk en stressvol! En ook de komende drie weken gaan er behoorlijk inhakken met kerstvieringen, kerstdiner met de kids, versieravond, cursus enzovoorts... Allemaal verplichtingen en allemaal na schooltijd of op mijn vrije dagen natuurlijk 😣
Ja idd rijo.. Dat is sowieso n nadeel van parttime werken dat er best veel extra bij komt.. Voordeel voor ons, Jessie is dat ik niet ecbt dingen af hoef te hebben voor m'n verlof. Dat loopt gewoon door bij m'n collega en de invaller. Je hebt gelijk, relativeren is een must in dit soort situaties 😁 Maar onder invloed van de hormonen is dat soms moeilijker haha 😉