Hallo ervaren kruidvat 2v5 testers.. zoals de titel zegt..help aub 😊 Op 31 jan een positieve cb smiley test gehad. De dag erna al iets verhoogde temp. Denk dus mijn ei 01 feb? Sibds 3 dagen 2v5 testen gedaan en binnen 5min een roze streepje. De volgende dag de test met de test ervoor vergeleken en dan leek deze ietsje donkerder. Je vergelijkt dan alleen droog met nat... al 3 dagen precies dezelfde test al dacht ik vanmorgen dat hij ietsje lichter was... wat is jullie ervaring... geeft kruidvat een roze indroogstreep? En dan 3 dagen achter elkaar? Heb alleen nog een cb digital zonder indicatie liggen... zal ik deze gebruiken of wachten? Lf is normaal 12 dagen maar afgelopen cyclus 13 of 14... twijfel ik over ivm foute temp metingen... aug graag jullie mening want ik ven een leek op 2v5 gebied
Ik testen met de kv testen 4 dagen voor nod heel licht positief pas 2 dagen na nod een mooie duidelijke test. Weet niet wat je cyclus is,maar bij mij duurde het even misschien over een paar dagen nog eens proberen? En heb je steeds ochtendurine gebruikt?
Zo heb ik de testen afgelopen weekend ook gehad en vandaag geen streepje meer....en normaal altijd stipt 14 dagen na ei mijn regels maar die heb ik ook nog niet tot nu toe. Streepje van zaterdag staat nog vrij duidelijk op de test nu..... Ik zit dan wel met een cryo tp maar volledig in natuurlijke cyclus
Ja dit is 3 keer ochtend urine maar de nachten waren de eerste 2 testen wat langer deze testen zijn van zaterdag , zondag en vanmorgen. Mijn cyclus is normaal 27 of 28 dagen. Deze maand een laat ei op dag 17 of 18 gehad.. vind t erg moeilijk. Vorige cyclus echt witte test van 2v5 gehad en ongesteld en deze maand dus die rare streepjes... waarop reageert zo n test dan vraag je je af.
Als je op 31 jan een posi ovu had dan was je ei op 1 of 2 feb. Je kan dan niet op1 feb al een verhoogde temp hebben. Mag ik je tempkaart eens zien?
Ja tuurlijk! Ik temp sinds 5 maanden en precies deze maand had ik besloten pas te beginnen bij vruchtbaar slijm. Temp voor mijn ei is rond 36.4 a 36.5 en na mijn ei stijgt deze tot 37.1 a 2 Ben gestopt na de eerste hoge temperaturen tot deze dagen. Ik weet dat het niet een volledig beeld geeft maar dacht mijn cyclus wel te kennen. Voor t eerst streeptesten en cb digital naast elkaar getest om te kijken of ik de streepjes goed interpreteer 🙂 Mijn cb was 1 ochtend positief de dag erna niet meer. De streeptest was in dezelfde avond positief
Oh en ik weet dat ik niet naar de strepen op de cb mag kijken! Was meer voor andere dames die dit interessant zouden vinden. De laatste test gaf een smiley
Hmmm die streepjes ovu komt niet overeen met je tempkaart. Enige wat ik me kan bedenken s dat jouw ei mega snel springt na een lh piek Je ei was idd op 31 jan. En je temp is nog steeds mooi hoog! Hopelijk blijven je testen toch nog mooi oplopen! Want ik zie idd op die van vandaag een afloop en dat betekent vaak niet iets goeds (biochemische zwschap)
Dank je wel voor je toelichting.. zou een cb digital morgen al een idee zijn of toch maar wachten dan?
Ja normaal zijn mijn ovu testen 2 dagen positief maar ik twijfelde altijd over de intensiteit tov de controle streep. Vandaar de dubbeltest
Nee zou ik niet doen met zulke lichte strepen. Je hebt degene zonder indicator en die is ongevoelig en daar gaat hoogstwaarschijnlijk niet zwanger uitkomen. Ik zou morgen overslaan en dan overmorgen weer met de kv testen
Voor mij zijn deze licht blijvende testen nog nooit goed nieuws geweest. Inderdaad een biochem.zws. Maar wie weet is het bij jou anders. Gewoon binnenkort nog eens testen
Ik heb met deze testen van kruidvat een paar keer vals positief gehad. Maa dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn.
Bedankt meiden. Ik test over 2 dagen nog eens als mijn menstruatie dan nog niet begonnen is 😊