Of je koopt ipv die van kruidvat die van de action die roze krijg je er 2 voor 2,50? En ik vind die heel goed en gevoeliger. Gewoon tipje hoor. Liefs
denk dat ik ze allebei maar haal kruidvat om te vergelijken met mijn vorige testen. en de action als bevestiging of om te gebruiken in de volgende ronde
Ik weet dat ochtend urine t beste is maar dacht dat ik op mijn nod wel iets van een streepje mocht verwachten als t toch goed zat. Wederom een tuurstreepje maar nog zo licht dat ie nauwelijks opvalt. Ik hou t op jammer maar helaas. Morgen nog eens tempen en maar hopen dat ik dan snel ongesteld mag worden. Dat wachten vind ik t ergste .. Bedankt voor jullie advies tips en meedenken!
Heeft iemand enig idee wanneer je na een mogelijke biichemische zwangerschap weer ongesteld wordt.... ben nu 2 dagen over mijn nod en nog niets.... zelfs geen vleugje bruin rood of roze te bespeuren.. Weet dat iedere vrouw anders is maar 2 of 3 dagen na je nod moet t er toch wel zijn ?
Ben je zeker vh moment van eisprong? Zo nee dan kan het best zijn dat je cyclus wat langer is door late eisprong.
Ja van mijn ei ben ik zeker. 31 januari. Aan t begin van dit topic ergens staan ook mijn ovu testen en temp kaart
ik had voor mijn nod vorige maand 3dagen ook zulke testjes ik zag ze maar op de foto was zogoed als biks te zien. 1dag voor nod wat die omo wit en op mijn nod dus gewoon ongesteld geworden. hoop je dat dan snel word dan kan je verder!!
Oké...dan had je idd al ongesteld moeten zijn. Hoop snel duidelijkheid voor je, liefst met knalpositieve zwangerschapstest!
Wat verdrietig meid. Het ziet er naar uit dat t en biochemische is. Maar met jouw onderschrift zou ik daar toch eens melding van maken bij je gynaecoloog. Of loop je daar nog niet? Het kan toeval zijn, maar er kan ook iets meer aan de hand zijn. Is er al ooit iets gecheckt bij je? Hoe staat je schildklier bijvoorbeeld? En ik zeg erbij, het kan allemaal nog pech zijn, maar vaker miskramen of biochemische zwangerschappen kunnen ook iets betekenen... Sterkte meid ik hoop dat je snel een goede test in handen hebt. Heb je al een keer in de middag getest? Er zijn dames die dan donkerder testen.. je weet t niet...
Wat vervelend zeg! Heb je ook nog eens met een Action test getest? Die waren bij mij duidelijker! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Ik heb vandaag de gyn gebeld. Heb na dinsdagavond niet meer getest. Kan me niet voorstellen dat ie nog gaat oplopen. Mijn bloed is vorige week geprikt bij de mdl arts , ook voor schildklier waarden. Denk dat ie eerder te snel dan te langzaam is. De reden van de verschillende miskramen kan goed met mijn leeftijd te meken hebben helaas. Ben al 41 maar zou nog heel graag een kindje willen met mijn huidige partner. Volgens de gyn moet ik het een week aankijken en als er dan nog geen menstuatie is nog een keer testen?? Vaag verhaal want eerst was er een héél licht streepje en daarna bijna weg. Hoe kan zoiets nog gaan groeien.. nou ja ik moet maar wachten. Mijn borsten zijn iets minder gevoelig maar ze blijven toch nog pijn doen. Voel me gewoon niet fit door t wegblijven. Beetje zeurende buik Maar helemaal nog geen teken van menstruatie. Blijkbaar duurt t ook langer voordat mijn "oude" lijf weer herstelt en reguleert Voel me zeker niet oud hoor en ben fit! Altijd regelmatig behalve nu 🤔
Nee niet gedaan nog... dacht gebruik dezelfde want dan kun je verschil zien...als er verschil zou zijn. Mocht t uitblijven dan vd week nog maar eens testen.
Ik snap je reactie even niet 😊 .. heb je verder gelezen? We zijn tot de conclusie gekomen dat mijn ei inderdaad idioot snel gesprongen is 😆 Maar lief dat je meeleest en iedere ervaring hiermee is welkom
Haha ja heb haar reactie verder gelezen hoor. Maar vind het nogal raar dat ze zegt het kan niet dat je temp verhoging had op 1 feb. Ze weet heel veel. Maar ze kan niet zeggen je temp kan niet zo snel omhoog zijn gegaan. Pas als je het tegendeel bewijst kan ze je geloven en anders niet 😒. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ik had zelf met de etos testen dat het lichter leek te worden. Maar hij is nu echt bijna 1 jaar ☺. Heb je nog getempt ? Misschien morgen toch nog een testje er tegen aan gooien
Haha ok 😊 Ik heb vanmorgen niet getempt helaas.. was er even zo klaar mee.... morgenochtend maar wel als het uitblijft. Als mijn temp hoog is zal ik nog eens testen. Fijn dat het toen voor jou goed heeft uitgepakt 😉 Ik laat t weten!