Wie zegt dat ze liegt??? Ik heb dat nooit gezegd! In de regel komt het bijna niet voor. En veel vrouwen zien een stijging na een dip ook als ovustijging terwijl hij dan vaak nog net zo hoog is als basaal. Daarom vroeg ik ook om haar tempkaart. Daaruit bleek dat ze idd een zeer snelle eisprong heeft na haar lh-piek. En dat heb ik ook netjes toegegeven. Ik snap niet waarom er dan nu nog ff op mijn vingers getikt moet worden
Dit slaat ook nergens op als je mijn reactie hierboven ff leest. Als je iets tegen mij hebt is prima, maar doe dat dan ff prive en niet in iemand zijn topic.
Ja heel fijn, voor ik uberhaupt wist dat ik zwanger was had ik bloedverlies tot 8 weken zw. En dan die test die lichter leek.. ik ga duimen voor jullie dat jullie ook zoveel geluk mogen hebben. Al snap ik dat je er helemaal klaar mee bent. Want ja echt hoopvol is het niet als de test.lichter wordt.
dat is het nadeel van forums .. mensen kunnen een reactie helemaal verkeerd lezen/interpreteren of tekort door de bocht vinden. ik ga er verder niet op in maar wil nog wel even zeggen dat ik blij ben met iedereen zijn adviezen en het meekijken. Het lijkt erop dat er nu zo langzamerhand iets op gang komt qua menstruatie (in de verte iets roze in afscheiding). Ik ga weer voor de volgende ronde ! lieve dames, bedankt voor de reacties en wat mij betreft mag dit topic gesloten worden.
Oh meid wat een onzekerheid zeg!! Pfff... hopelijk heb je snel duidelijkheid (en een positieve test!! )