Wat is jullie mening hierover?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Chantej, 14 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Hier een vraagje over testjes.
    Ik ben gaan testen op 13dpo. 1 dag voor mijn nod. Teste erg licht. De testen die daarop volgen blijven ook licht en lopen niet op. Overleg gehad met de verloskundige gezien mijn geschiedenis van 6miskramen. Zij adviseerde een clearblue digi te doen. Deze gaf duidelijk aan zwanger 1-2. Vrijdag weer testen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand er een mening over waar ik wat aan kan hebben dan hoor ik dat graag.

2. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    image.jpg
    Dit zijn m'n testjes

3. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Top, je eigen topic!:)

Ik vind ze eerlijk gezegd wel licht en zelfs als je vroeg had getest hadden ze op z'n minst een beetje op moeten lopen. wel steeds getest met ochtendurine? Zwanger ben je zeker maar als ze niet goed oplopen zegt dat helaas toch vaak wat over het verloop.neem aan dat je een vroege echo hebt ivm miskramen?

Ik zou over twee dagen weer testen als ik jou was , dan kan je echt goed zien of de streep donkerder wordt. Heel veel succes, altijd spannende dagen zo...

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Zie ze wel oplopen hoor, heel licht maar zie wel wat. Had zelf ook niet extreem duidelijke testen en ben toch echt al 16 wk zwanger. Zag bij sommige meiden echt een giga streep en dat heb ik nooit gehad. Misschien later maar ik ben gestopt naar de CB test en liet de natuur zijn gang gaan.

5. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Geloof dat ik er wel 2uur over gedaan heb om uiteindelijk te vinden hoe ik m'n eigen topic kreeg🙈

Maar ik heb iedere ochtend getest. Maar het probleem wil wel dat ik er snachts altijd 2x uit moet om te plassen, en dan ook gelijk weer wat drink.
    Toch is het wel zo dat bij m'n andere zwangerschappen de testen zeker donkerder waren. Zo licht heb ik ze nog nooit gehad😣
    Zelf denk ik dat het niet goed is maar de vk zegt dat ik positief moet blijven...

De digi test heb ik smiddags gedaan

6. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zie wel dat ze oplopen. Probeer een paar dagen niet te testen. Dan met dezelfde (kv) test testen. Kan je zien of de test oploopt. Succes!

7. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Ga ik proberen te doen. Wil woensdag of donderdag weer proberen te testen

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heel eerlijk gezegd vind ik dit niet positief eruit zien voor je :(
    Ik had vorig jaar mooie oplopende testen en opeens liepen ze niet meer op en langzaam af, is niet goed gegaan... Jouwe zijn nog een heel stuk lichter... Ik hoop dat ik t mis heb... Sterkte!!

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    jeetje, nou dit zal wel zenuwslopend voor je zijn...
    Ik zie ze wel oplopen, maar inderdaad langzaam.
    Kan het niet zijn dat je een late innesteling hebt gehad ofzo...
    probeer toch moed te houden..
    duim voor je!

10. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Heel zenuwslopend en zeker na al m'n miskramen, is het zeker niet fijn van die slecht oplopende testen te hebben. Ben nog steeds niet ingesteld. Wel een opgeblazen gevoel in m'n buik Pff.
    Maargoed morgen ga ik weer met de Kruidvat 2v5 testen en vrijdag of zaterdag (want dan ben ik 5week) met de cb digi. Even kijken of die ipv 1-2 weken 2-3 weken zal aangeven.

11. BBoom

BBoom Actief lid

24 jul 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes komende tijd! Duim voor een plakker!!

Ik heb eerlijk gezegd niet veel verstand van testen en hoe ze eruit moeten zien. Mij lijkt wel dat het bij iedereen toch weer net anders is. Om deze reden en gezien je verleden zou ik niet verder aanmodderen met meer testen maar meteen professionals om hulp vragen. Zij kunnen je denk ik beter laten weten waar je aan toe bent. Want zeg nou zelf, al de mogelijke uitkomsten met soortgelijke testen zijn al langs gekomen in de reacties en jij zit nog steeds in onzekerheid.

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik zie dit wel positief in hoor, hcg verdubbelt elke 48/72 uur dus als je de eerste met de derde test en je tweede met je laatste test vergelijkt zie je toch een lichte stijging, en niet iedereen krijgt na 3 dagen een knaller, ik heb dat ook niet gehad en toch inmiddels 23 weken zwanger ;)

13. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik zou even paar dagen niet testen. Bij was er dan pas een duidelijk verschil te zien.

14. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Hier ook geen knallers van strepen hoor en liep langzaam op. Bij mij zijn de testen ook duidelijker in de avond.

15. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    De een maakt méér hcg aan als een ander ik zou over 2-4 dagen nog eens testen
    Liefs

16. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Testen hoeft niet meer helaas😢
    Wat een ellende dit!!
    Morgen met m'n vk bellen en ga een stollingsonderzoek aanvragen.

17. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    He meid wat verschrikkelijk verdrietig. Dikke knuffel

18. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Wat naar weer zeg! Sterkte!

19. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Oh nee.... knuf van mij... veel sterkte en succes met je onderzoeken. Hopelijk mag je gauw zwanger zijn

20. BBoom

BBoom Actief lid

24 jul 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat kloten! ! Heel veel sterkte, ik hoop dat ze jullie snel verder kunnen helpen!

Deel Deze Pagina