Hoi, Ik temp nu 2 maanden! Eerste maand een hele mooie normale cylclus! Deze maand een rommeltje! Ik heb voor 99% het idee dat mijn ei is geweest! (ik had geen ovutesten meer en die van de kruidvat zijn maar tuk dingen) Nu stijgt mijn temp niet maar ik slaap normaal onder een deken met shirt! Nu al een week naakt met een laken??? Mijn temp gaat niet omhoog... Is mijn ei nog niet geweest of komt het door de kou op mijn lichaam! Voel ook echt koud aan...
Ik denk dat je ei nog moet komen. Je temp zit nog rond hetzelfde niveau als je vorige cyclus voor je eisprong. Deze cyclus is weer wat langer.
Ok dankjewel! Hoop dat hij idd nog stijgt en normaal doe ik ook ovutesten maar die krengen van de kruidvat werkte niet mee...
En ik ook. In het begin kunnen cyli aardg wisselvallig zijn. Als je het echt zeker wilt weten, zou ik voor een nachtje eens iets meer aantrekken. Maar ik geloof niet dat het aan de orde is hoor. Net zo goed, als dat ik voor 99% zeker weet dat mijn ei niet geweest is. Omgekeerde wereld.
Hij was vanmorgen 36,5 dus denk dat hij nu wel geweest is... Dat zullen we morgen merken als hij dan ook 35,5 of hoger is..
Ik heb vannacht dus met shirt geslapen en mijn temp was vanmorgen dus 36.8 Nu ziet mijn kaartje er helemaal raar uit voor mijn doen!
Er zit altijd wel verschil in. Ik temp nu echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren en heb nog nooit twee keer hetzelfde soort kaartje gehad. Wel dat je bepaalde dingen gaat herkennen van je lichaam hoor, dat absoluut......
Nou dat ei van jou heeft in ieder geval een poging tot nestelen gedaan. Dat kan neit missen die dip. Nu hopen dat het ook gelukt is.
Ja schrok erook van! Weet je toevallig hoeveel dagen je erna kan testen? Of gewoon na mijn LF van 11 dagen?