Hier ook een lagere temp, 36.15 ipv 36.45. Ik denk ook dat het komt omdat ik zonder dekens slaap momenteel.
@Idmom: Ik heb je eigen topicje gelezen en denk dat je ei wel geweest is. Ik heb ook een veel lagere temp sinds de warme dagen. Ik heb normaal een temp van 36.45 voor ei en 36.75 na mijn ei. Deze ronde begon zoals gewoonlijk, maar sinds de warme dagen zit ik op 36.15 voor ei en nu op 36.50 na ei. Ik gebruik ovutesten en voel de eisprong erg duidelijk, dus ik weet zeker dat gisteren mijn ei gesprongen is.
mijn temp is normaal na ei ca 37 en daar kom ik nu dus niet aan maar misschien als het weer kouder wordt en ik een shirt aan heb en onder het dekbed lig dat temp wel bij trekt.
idmom, ik volg Babke, het kan inderdaad wel een innestellingsdipje geweest zijn, 5DPO is daar wel ong de periode voor en het is toch een serieuze daling hé, nou meid, spannend!
Die van mij was ineens weer 36,8? Misschien een innesteling (hoop het maar) En anders is mijn lichaam raar aan het doen door het weer...