Hoi allemaal, Ik heb deze maand voor het eerst getemperatuurd... zoals ik het nu zie, ziet het er heel netjes uit... heeft iemand misschien iets zinnigs erover te zeggen? Ik ben namelijk mezelf op dit moment aardig gek aan het maken omdat je een lage temp ziet, dan een dip, dan een verhoging, en de temp blijft hoog en werd vandaag zelfs nog hoger... Heeft iemand ooit een dergelijk kaartje gezien of gehad en was het gevolg zwanger, niet zwanger? Ik weet wel dat je er niks aan af mag lezen, maar google me suf om duidelijkheid te krijgen en dacht, wie weet heeft iemand nog goede vergelijkingen... Nou ja... voor kaartje zie handtekening...
De dip op dag 7 na eisprong kàn een innestelingsdip zijn. Het pleit er nog meer voor, omdat je temp daarna stijgt tot nog hoger dan voor dag 7. Goede kans dat het raak is (ik denk van wel), maar geen garanties. De eerste dip gebeurd trouwens wel vaker en wordt de fallbackrise genoemd en betekent eigenlijk niets. Wordt uitgelegd in de mini cursus die bij FF zit.
dank je sandana, die eerste dip had ik inderdaad geen idee van wat dat zou kunnen zijn... geen innesteling in elk geval, maar nu weet ik dus waar het voor staat... ja ben nog steeds een leek in tempen... haha Tja... geen garantie inderdaad... ben wel heel benieuwd!!
Tja... inderdaad super spannend haha... ik ga eerst even afwachten wat mijn temperatuur de komende dagen doet... maandag of dinsdag NOD... blijft mijn temperatuur dan hoog, dan wil ik woensdag voor het werk, of als mijn vriend en ik het fijner vinden om hier de tijd voor te hebben, volgende week zaterdagochtend een testje doen... duurt nog ff dus... Als ik het tenminste vol kan houden
Mooi kaartje hoor! Ik ga voor je duimen dat je temp hoog mag blijven en dat je volgende week een positieve test in handen hebt! Ik zou het testen echt niet zo lang kunnen uitstellen . Succes de komende week!
Spannend! In m'n album kan je een tempkaartje zien waar ik ook zo'n dip had, en daar was ik zwanger. (helaas wel in de map MK,)
Helaas zijn vrouwen met dip vaak niet zwanger en kun je ook zwanger zijn zonder een temp. dip. Dus eigenlijk kun je er niks van zeggen. Dus afwachten maar !! (*ik had toevallig wel een dippie)
Nou... vandaag pas om 10 uur gemeten, maar had toen 37.4... is wel heel hoog! Maar goed... het wil inderdaad niks zeggen... afwachten... maar dat duurt zooooooooooooooooooo lang
spannend ik zit nu een week voor mijn nod en mijn stemp stijgt ok weer, weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken haha. ook mijn eerste x tempen.
Hoi 1985K, Nee is moeilijk he... hij gaat wel mooi omhoog... volgens mij hadden wij op dezelfde dag ovulatie... ik heb alleen al iets sneller mijn NOD, namelijk aanstaande maandag of dinsdag... Heb jij verder kwaaltjes? Ik heb alleen wat last van mijn borsten, maar niet heel extreem ofzo dat heb ik elke maand wel en verder eigenlijk niet echt veel... ja wat meer honger dan normaal denk ik, maar goed niet apart...
heel spannend, voelde me gister wat misselijk, eergister ook wat, niet erg maar was gewoon aanwezig. en idd mijn bosten, net of staat er spanning op, komt van onder de oksel. maar ik weet het echt niet, beeld ik t me in of niet. vindt het lastig.
ja spannend he zo die dagen... pff ik moet eigenlijk studeren, maar krijg echt niks gedaan op het moment... alleen maar steeds dingen aan het opzoeken enzovoorts... Had trouwens ook witte vlokjes in mijn urine vanmorgen, had honger, toen een klein beetje gegeten en daarna hoefde ik niks meer, spierpijn in mijn bovenbenen en pijn in mijn lies... Maar ja... wil eigenlijk woensdag pas op zijn vroegst testen als ik dan nog neit ongesteld ben geworden... zenuwachtig met dit kaartje!!
ja herken het wel, heb ook de neiging om te testen, maar wacht gewoon af hoe moeilijk t ook is. heb wel es eerder te vroeg getest, dan is het hlemaal zo teleurstelling. kan me voorstellen dat het niet lukt met studeren, dit is ook wel erg spannend. hopen dat we beiden gauw een positieve test in handen hebben. we even laten weten he als je hebt getest hihi, ben wel eenn beetje nieuwsgierig naar je test.
Ik laat zeker iets weten! Maar wordt dus woensdag... of al eerder mocht mijn temperatuur gaan zakken of mocht ik ongesteld worden...
inmiddels is de temperatuur gezakt... Zie het somber in... ook mijn borsten doen niet meer zo'n pijn als eerst...