Oh, dat herken ik niet. Bakkerijen op campings zijn vrij prijzig (zijn ook zelfstandige bakkers, zoals wel meer activiteiten op campings door onafhankelijke bedrijven worden georganiseerd). Maar in de supermarkt op de camping ongeveer 1 euro per broodje. Onze ervaring is dat Frankrijk qua reis- en verblijfskosten duurder is, maar de campings goedkoper. Maar het zijn allebei mooie en fijne vakantielanden
bij ons ook ja, ze liggen door de hele tent, dwars, op de grond, tegen het doek, en vaak ook uiteindelijk met het hoofd op een luchtbed van mij of mijn man. soms half op mij. hahah. vind dat juist mega gezellig van tent kamperen, met zijn allen in zo'n kleine ruimte. oja en ze slapen er prima, en afgelopen jaar was ik als eerste wakker, lagen die gasten gewoon tot 9 uur te pitten... (thuis zijn ze altijd om uiterlijk 7 uur wakker)
Oh 5e keuze? Was de top 4 al vol dan dat jullie dan toch deze geboekt hebben? Ben dan wel benieuwd wat keuze 1 t/m 4 was, misschien haal ik er nog inspiratie uit voor volgende jaren haha!