ik heb net een test gedaan en er staat niet zwanger maar er onder lees ik wel 2-33+ wat betekend dit ..ik kan het nergens in de bijsluiter vinden
Dat ziet er zeker uit als een foute test. De test geeft ´niet zwanger´ aan, maar er verschijnt wel 2 keer een termijn in beeld ´2-3 weken' en 3+. Klopt dus niet. Jammer van zo'n dure test, maar je zult er toch echt nog eentje moeten doen om duidelijkheid te krijgen.. Oh, en misschien met deze test terug naar de winkel en een nieuwe vragen of je geld terug?
Jha ik koop voor het eerst eens een dure test en dan krijg ik dit te zien geeft alleen maar veel twijffels en verwarring.. ik ga morgen ook terug na de winkel .. en dan leg ik dit gewoon even voor in de hoop dat ik een nieuwe krijg of me geld terug
Ja, het is goed dat je een foto van de test hebt gemaakt, want dan kun je laten zien wat er verkeerd aan is. De tekst op het display verdwijnt namelijk uiteindelijk weer. Heb je op dit moment nog een andere test in huis waar je mee kunt testen, of moet je echt wachten tot je een nieuwe kan halen? Spannend hoor!
Ik moet wachten tot morgen ..het liefs rende ik na de winkel en kocht ik 2 voor 5 bij de kruitvat maar dat kan niet omdat de kleine slaapt en mijn ventje is aan het werken (A) zal mij in moeten houden vol spanning