Gaat waarschijnlijk de aankomende weken ook niet beter worden, hihi. Ik had het ook al vrijwel direct! 😅
Ik heb dat ook de eerste 14 weken geloof ik gehad, het wordt beter! (om aan het einde weer toe te slaan )
Haha... Nou we zullen het zien... Hoop toch wel dat ik me morgen wat beter voel.. Morgen een volle dag werken
Heel herkenbaar!! Nu ruim 8 weken zwanger en volgens mij heb ik vanaf dag 1 al een energie van beneden het nulpunt. Normaal kom ik tijd tekort en doe ik 1001 dingen tegelijk maar nu kan ik al tegen een dag werken opzien. Ze zeggen dat het over een paar weken beter moet gaan, nou laten we het hopen!
Ik hoop dat het snel verbeterd... Z'n dag duurt best lang.. Heb gewoon geen puf om mijn huis schoon te maken
Oo dat doe ik ook wel... Als ik moe ben dan ga ik effe wel op de bank liggen! Moet er nog een beetje aan wennen, het zijn nieuwe dingen!
Ik hoop ook mee dat het betert want dit is echt niet meer leuk. Ik wil niet de komende 8 maanden wegslapen
Heel herkenbaar hier. Rond 14:00 is mijn energie echt helemaal op en moet ik even op de bank gaan liggen. Ben verder niet vooruit te branden. Nog effetjes en dan wordt het hopelijk beter.
Ik hoop da 't het snel voorbij is! Ik kan niks doen, ik kan niet alles door mijn man laten doen! Maar ja het is niet anders. Even door de zure appel heen bijten.