Ervaren ovu-testers gevraagd!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bbtje, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, op zich ben ik ook al blij als ik onder de 53 dagen zit. :D Huisarts had alleen gezegd dat mijn cyclus nu wel gewoon weer normaal zou moeten zijn. Ik weet niet meer hoelang mijn cyclus voorheen was, maar ik weet wel dat hij niet bijzonder lang was, anders had ik dat wel onthouden. 53 dagen is dus echt onmogelijk mijn eigen cyclus.

Goed, net weer getest en hij is weer donkerder, maarja.. dat is 'ie steeds en dan weer lichter. Dus ik geloof er niet meer zoveel van, tot ik echt een positieve in handen heb...

Vandaag wel veel bruin verlies gehad (oud bloed/weefsel). Weet iemand hoe dat zou kunnen?

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Dat bruine verlies lijkt toch op ontpillen, wel raar dat je ha zegt dat hij verwacht dat je je normale cyclus terug moet hebben, op basis waarvan baseert hij dat dan he, iedere vrouw is anders en het kan wel een half jaar duren voordat alles op gang is en weer andere vrouwen zijn direct na de stop van de pil zwanger, je kunt het van tevoren niet weten.

3. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Welke cyclusdag zit je nu?

4. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had geen pil hè?! Wel de Mirena-spiraal.
    Doordat het nu weer zelf op gang is gekomen, zou het nu in principe weer normaal moeten lopen.

Zit nu op CD 14; als ik ga zoeken zie je ook vaak dat het te maken kan hebben met een eisprong. Ik heb ook veel last van krampen in mijn onderbuik en gisteren echt helse pijn. Alleen momenteel totaal geen rekbaar slijm. Verwacht mijn eitje dus vandaag/deze dagen zeker niet (al hoop ik natuurlijk van wel).

Nouja, wij klussen gewoon door ondertussen :)D) en dan hoop ik dat er snel meer duidelijkheid komt.

5. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    #25 Bbtje, 24 feb 2014
    Laatst bewerkt: 24 feb 2014
    Zou mijn ei niet toch gewoon rond de 21e/22e geweest zijn? Dat gevoel krijg ik wel als ik mijn rijtje zo bekijk... Echt positief waren ze daar niet, maar ze lijken nu echt wel lichter te blijven?

Ik blijf zeker doortesten hoor, wie weet komt er toch nog een knaller.

Iemand enig idee?:(

6. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok.. twee dagen later. Vandaag wel een iets duidelijkere test? Foto is van na precies 10 minuten drogen. In het begin was nog niets te zien, na een paar minuten verscheen er wel wat en na 10 minuten al wel de meest duidelijke streep van deze maand..

Zou 'ie toch nog gaan komen? :(

Bijgevoegde bestanden:

7. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, ik klets zo ongeveer tegen mezelf nu, geloof ik :D, maar hoop toch op nog wat raad.

Ik snap er echt niets meer van. De 26e had ik 3 wat donkerdere streepjes, gisteren waren ze weer lichter, in de avond wel weer wat donkerder, maar ik vind ze zeker niet positief.
    Gisteren en eergisteren had ik duidelijk wat vruchtbaar slijm. Nu vandaag gecheckt en niets meer (niet doorzichtig en rekbaar in ieder geval).

Het lijkt me toch dat ik 'm niet heb kunnen missen, gezien ik 2x getest heb op de 25e (nog vrij licht), 3x op de 26e (iets donkerder, maar nog niet posi) en de 27e 2x en weer wat lichter.

Ik blijf ondertussen wel doortesten, maar ik merk dat het testen momenteel meer vragen oproept dan dat het duideliijkheid geeft. :p

Wie heeft raad? Of heeft iets dergelijks ook meegemaakt en weet wat te doen?

Ik gebruik overigens de ovu-testen van zwanger & kids.

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Als ik je lijstje zo zie lijkt je piek op de 26ste... en als ze daarna lichter worden, dan lijkt het helemaal zo. Alleen wat je wel kunt doen is voor de zekerheid doortesten of er een echte knaller komt...
    Maar of je echt wat aan mijn antwoord heb, weet ik niet... :)

9. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen al fijn als iemand meedenkt! Ik ben ook nog niet zo thuis in dit gebeuren. :D
    Het volgende testje ligt in ieder geval op te drogen nu. Zal zo weer even een foto plaatsen.

10. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hmm.. Ik heb je testen ook bekeken..
    Die van 22 en 26 febr zijn het duidelijkst! Maar mijn ovutest was donkerder dan de controle streep! Misschien dat je je ei toch hebt gehad? En anders indd nog door testen! Je weet niet welke dag van je cyclus het is? Ovutesten zijn leuk als ze positief zijn, maar als ze niks aan geven en alleen maar lichter worden is er niks meer aan! (geld natuurlijk ook voor zwangerschaptesten) maar dit roept indd vragen op! Zit zelf ook te denken hoe het zou komen, maar ik heb eigenlijk geen idee! Zoals ik al zeg, ei gehad of hij komt gewoon nog en heb je een hele lange cyclus! Hoop voor je dat ie snel positief is! (al is een zwangerschapstest nog beter :) ) Succes!!

11. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor het meedenken. Super fijn!

Ik denk toch dat 'ie nog moet gaan komen!? Ik heb net een testje gedaan (moet nog helemaal opdrogen, maar dit was na 10 minuten). Toch wel duidelijker nog dan die van de 26e!

Ik weet nog niet hoelang mijn cyclus nu is. Vorige cyclus was lang (53 dagen), maar dat komt doordat ik in december mijn Mirena heb laten verwijderen en dus nog geen zicht heb op mijn cyclus. Vandaar ook de testjes.

12. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Die van vandaag begint er nu wel echt op te lijken! Temp je ook?
    Lastig om er echt iets over te zeggen, want je hebt dus nog niet echt een idee hoe je cyclus gaat lopen. Blijven klussen en over staafjes plassen is het devies :D

13. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oe die van vandaag wordt al donkerder! Ik denk dat ie er nu aan zit te komen hoor!! Door testen!!! Moet nu lukken! Heb goeie hoop, deze ziet er echt goed uit! Hoop het voor je! Succes :)

14. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Ik temp nog niet, omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn en ik was bang dat het tempen niet echt bevorderlijk zou zijn. Maar ik kan je zeggen dat schommelende ovu-testjes dat ook niet zijn. :D

Gisteren niet geklust (vriend weer door zijn rug), maar ik hoop vanavond toch wel. Eergisteren wel geklust.
    Vorige maand hebben we ook precies rond mijn ei niet kunnen klussen, omdat 'ie een paar dagen ervoor door zijn rug was gegaan. Nu ging het al wekenlang nog steeds niet super, maar sinds een paar dagen is het weer drama. Hij baalt er zelf ook van. Ondanks zijn rug hebben we het wel al die tijd gezellig gemaakt, maar ik ben bang dat ik 'm daardoor misschien extra stuk heb gemaakt.:(:):D
    Ik ga toch mijn best doen vanavond...:D

15. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik zie nog geen knaller maar goede kans dat je m morgen wel hebt!

16. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Hoi! Ik zou nog even doortesten idd! Bij mij gingen ze ook alle kanten op. Ik had overigens eerst extra gevoelige, daar werd ik helemaal kierewiet van. Die hadden constant twee streepjes. Die waren op een gegeven moment op, ben overgegaan op normale en die bleven wit (op controlestr na dan)...tot een paar dagen erna. Ineens een knaller! Maar of ik die nou moet geloven... Week erna alsnog ongesteld:( Die van mij waren overigens van sensitest. Lijken op die van jou.
    Of je hier iets aan hebt weet ik niet. Kan me voorstellen dat je er (nog) niet veel wijzer van wordt. Ik ga komende cyclus nog één keer die tests gebruiken en dan doe ik 't maar weer op de gok! Zo is het een paar jr geleden ook goed gekomen ;)

17. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik gewone (geen extra gevoelige)? Zie er in ieder geval niets opstaan verder, op de verpakking.

Ik snap er helemaal niets meer van. Vanavond weer héééél licht.

Paar dagen terug overigens wat bruinverlies. Paar dagen helemaal niets en vandaag weer wat bruinverlies. Door "ontpillen" van de Mirena misschien?

18. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondertussen een paar dagen verder en hij wordt nu eindelijk donkerder...
    Misschien morgen een knaller?

Bijgevoegde bestanden:

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Grappig dat ik deze post hier nu van je zie!
    Deze is toch al behoorlijk gekleurd?
    In ieder geval donkerder dan je eerder gehad hebt.
    Volgens mij moet ie even donker of donkerder zijn dan het controle-lijntje, op de foto lijkt het wel bijna zo te zijn?!

20. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, en heb ik 'm net in "ons" andere topic gezet. :D
    Ja, ik twijfel nog! Ik vind 'm zelf nog niet overtuigend knal-knal. Ene kant van het streepje is wat donkerder, andere kant wat lichter, dus ik denk dat de echte knaller nog moet komen?

Deel Deze Pagina