Ervaren ovu-testers gevraagd!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bbtje, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ik heb meestal eerst vruchtbaar slijm en dan na een dag een positieve ovulatietest. Dus zou echt heel goed kunnen dat je vanaf vandaag binnen 24 tot 48 uur je eisprong hebt!

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Bij mij kwam het slijm net voor het ei..ik denk dat dat door het LH komt?

3. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ja het echte cervix slijm, dus wat lijkt op doorzichtig rauw eiwit, komt meestal vlak voor de positieve test. Hoe meer slijm hoe beter! ;) Wat je vraag betreft: ja je kan slijm hebben maar alsnog geen eisprong. Je lichaam doet dan zegmaar alles aan de voorbereiding maar het LH bereikt geen echte piek. Maar daar hoef je niet van uit te gaan. Ik wilde er alleen maar mee uitleggen dat je misschien beter eerst een tijdje kan temperaturen omdat dat de enige manier is om zeker te weten of je een eisprong hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat je op deze manier knettergek wordt van die ovulatietesten!

4. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ben blij met deze uitleg. Hoe dan ook leerzaam!
    Ik ga er gewoon vanuit dat ik ondertussen ook wel een echte eisprong ga krijgen hoor (of nu heb gehad?). Vorige cyclus was 53 dagen en ik zit nu ook alweer op dag 32, dus dat zou ook alweer rond de 46 dagen zijn.
    We zullen het vanzelf zien. Mijn eisprong voelen, doe ik momenteel niet meer. Ik heb de afgelopen 1,5 week al zoveel krampjes en ongemakken gehad, dat ik dacht dat 't 't was, maar achteraf bleek het dus allemaal niet zo te zijn. :D
    Ik wacht dus af en bij een eventuele volgende ronde ga ik temperaturen. Thanks voor de tips!:)

5. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit zijn ze van vandaag (zw&k en kv).
    Een ding is zeker, zoveel donkere achter elkaar heb ik nog niet eerder gehad, dus kan er denk ik wel vanuit gaan dat mijn piek nu ergens hier zit. Die van gisteren waren overigens donkerder als vandaag (ook best prettig dat kv en zw&k hetzelfde beeld geven).

Die van gisteren is de onderste foto.

Bijgevoegde bestanden:

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Maar hij moet ook weer stoppen met kleuren hè?
    Direct na je eisprong wordt ie weer wit.
    Hij is vandaag erg donker idd!

7. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is toch niet zo?
    Het is toch heel normaal als hij ook weer afloopt?

8. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij lijkt nu wel echt al af te lopen. Gisteren lichter dan de 13e en vandaag ook weer wat lichter.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,6 KB
      Weergaven:
      7

Deel Deze Pagina