De vraag zegt het al. Ik had ze gekocht in de carrefour supermarkt in België maar daar kom ik eigenlijk niet meer.. Ik vraag ik me af of ik ze ook ergens anders kan krijgen? Of ergens online? Ik vind ze erg goed namelijk. Het gaat om deze:
Geen idee! Lijken ze niet op action? Misschien anders merk googlen, of het ergens anders ook wordt verkocht?
Nee die van de action zijn veel minder gevoelig..Ik heb overal gekeken online en denk dat het alleen in Belgie te krijgen is helaas.. Heb wel ergens gelezen dat de midstream van testjezelf.nu er misschien op lijken..misschien moet ik die maar bestellen. Maar ik vind in ieder geval die van Quid echt heel goed.
Hebben jullie geen Carrefour in Nederland? Ik denk dat ze alleen daar verkrijgbaar zijn. Ik gebruik ze al jaren, ze zijn super gevoelig ! Gevoeliger of kv , alleen het opdrogen duurt soms wat langer dan 5 minuten. Veel test plezier
Ja ik dacht dat het merk Quid wellicht ergens anders nog te krijgen was, maar het zal dan idd wel eigen merk zijn. Ik vind ze goed omdat ze gevoelig zijn maar ook accuraat. Niet dat gedoe met een afleestijd en een indroogstreepje en zo..Word ik altijd zo moedeloos van.. En tot nu toe ontzettend goede resultaten mee gehad. Ik sla er gewoon een aantal in wanneer ik weer in BE ben.
Bluebelleke, zijn er ook Carrefours in Frankrijk of echt alleen in Belgie? Carrefours is eigenlijk een Franse keten toch? En in Frankrijk ben ik binnenkort wel..
Ik wilde nog even zeggen dat deze testen de 'geslaagde Predictor Early' zijn zeg maar. Deze werken wel zoals je hoopt dat die predictors werken. En het duurt idd even voordat ze opdrogen maar dan heb je ook wat. Een hcg van 8-10 meten ze, maar dan op de een of andere manier super betrouwbaar. Wil niks meer van die kv 2 v5 weten. Zo, nu heb ik mijn reclame wel gemaakt lijkt me hihi
Ik zou ze evt voor je kunnen halen en opsturen... De Carrefour zit hier naast de school van de kindjes dus ik kom er elke dag langs en spring er iedere week wel eens binnen. Maar misschien vind je dat wat omslachtig? Zie maar .