innesteling of ongesteld?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door gimby, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    #1 gimby, 8 jan 2014
    Laatst bewerkt: 8 jan 2014
    Hoi meiden,
    Na een cyclus van 41 dagen vandaag toch ongesteld geworden.. of zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn?
    Omdat ik al een heel aantal dagen overtijd was en alleen negatieve zwangerschapstesten had, heb ik eens een ovulatietestje gedaan, aangezien ik niet meer leek te weten hoe mn cyclus in elkaar zat.
    Ik heb de eerste gedaan op 3 jan. en deze was niet meer positief, maar nog best donker. Op 4 jan. wederom een ovulatietest gedaan en deze was negatief (nauwelijks zichtbaar streepje). Tot gister getest en nog steeds nauwelijks tot gister geen streepje zichtbaar. Ik ging er dus een beetje van uit dat mn eisprong rond 1, 2, 3 jan. was.
    Maar zeker weten doe ik het niet.
    Op 2 jan. hebben we nog geklust en op 4 jan. ook.
    Vanmiddag zag ik tijdens het afvegen best wat bloed aan het papiertje, niet roze, maar helderrood.

Denken jullie dat dit de eerste dag van mn ongi is of zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn?

Edit: heb sinds gisteravond ook enorm gevoelige tepels, daarvoor nooit gehad, behalve bij mn eerste zwangerschap.
    Vandaar ook mn twijfels..

Ovu-test foto's zijn een half uur na de test gemaakt, later nog donkerder opgedroogd.

2. amaryllis1986

amaryllis1986 Actief lid

30 jul 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou allebei volgens mij kunnen Gimby. Een paar dagen voordat ik ging testen, had ik ook ineens bruin bloed, ook met afvegen. Denk dat je af moet wachten of de bloeding doorzet of dat het snel stopt. Als het snel stopt, zou ik er nog een testje aan wagen

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helderrood bloed is vaak eerste dag ongi helaas.

Je hebt begin januari geen posi ovutest gehad (want dan moeten beide streepjes minstens even donker zijn), dus ik ga er van uit dat je eisprong al voor begin januari moet zijn geweest en niet dus vorige week. Tel daar twee weken bij op en dan is dit dus precies de datum waar rond je ongesteld zou moeten worden. En dat ben je nu dus ook.

Je hebt nu een cyclus van 41 dagen gehad. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen heeft je eisprong dan plaatsgevonden tussen dag 23 en dag 31 van je cyclus.

4. Marie1984

Marie1984 Lid

20 okt 2013
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wat denken jullie?
    Vorige week donderdag mn eisprong gehad.
    Vandaag een beetje bloed verlies. Kan dit een innestelingsbloeding zijn?
    Ik voel me al een hele week heel raar in de buik. Soort van blaasontsteking of zenuwachtig gevoel. Kan het niet beschrijven.......

Zal het raak zijn?

5. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Nee klopt, was niet positief, maar nog wel aan de donkere kant in vergelijking met de dag erna en de testen tot en met vandaag.
    Dus vandaar mn redenatie :)
    In mijn gedachte is mn positieve ovutest een paar dagen voor die van 3 jan. geweest. Dat zou dan betekenen dat mn ei rond 1,2,3 jan. was. Maar het zou inderdaad ook anders kunnen zijn dat dit mn ongi is.. :(

6. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Erg lastig te zeggen gimby! Ik denk zelf dat het je ongi is... maar als het anders is dan anders kan je over een weekje een extra testje wagen! Deed ik ook (was maar anderhalve dag ongi) maar was toch niks..

Deel Deze Pagina