Hoi meiden, Ik gebruik nu een week ovutesten en heb nog geen echte knaller gehad, maar lichte streepjes, gisterochtend was het streepje iets donkerder dan de vorige testen, maar echt nog niet zoals ik het hier op het forum heb gezien. Wel had ik gister tijdens het hardlopen last van lage buikpijn, zoals ook wel bij ongesteldheid voorkomt, dacht dat het wellicht mijn ei was. Gisteravond geklust, en vandaag wat meer slijm of wellicht resten zaad wat eruit komt? (Kan dat? Is namelijk best veel, vergeleken met de vorige keren en we doen het toch echt regelmatig). Nu vroeg ik me af, kan ik eventueel gisteravond mijn knaller kunnen hebben gehad en zo ja, hoe nu verder, 'moeten' we verder gaan klussen? Geen probleem hoor, vandaar dat moet tussen haakjes staat of zal ik verder blijven testen? Had vanochtend trouwens ook getest en streep was weer veel lichter dan gister en ook als die dagen ervoor. Wie oh wie kan mij een beetje duidelijkheid geven? Alvast bedankt,xx
Zolang je test streep niet feller of evenfel van kleur is als de controle streep ovuleer je nog niet , ik zou ( lees ik doe hihi) gewoon om de dag klussen dan mis je hem bijna niet. Heb je een regelmatige cyclus? anders is het moeilijker je lh piek te vinden. mijne varieert enorm maar hou nu even de 37 dagen cyclus aan en dan begin ik met testen op dag 21 toevallig vandaag , heb nog geen knaller maar zie wel dat het eraan zit te komen dus aan de klus Ik weet jou cyclus niet maar ik zet ze voor je op een rij zodat je hem misschien kan vinden dat ei 28 dagen cyclus begin je met testen op dag 12 29 13 30 14 31 15 32 16 33 17 34 18 Ect Ect...... Suc6 met het vinden van je ei en op een mooie zwangerschap!
Thanks voor het antwoord. Ik ben nog maar net van de pil af, de eerste keer duurde 40 dagen en de andere ronde duurde 30 dagen. Dus ik weet mijn cyclus zelf ook nog niet, vandaar en vanuit nieuwsgierigheid ben ik dus begonnen met de ovutesten. Wij klussen ook om de dag, geen probleem. Ik blijf dus testen en moet dus iets meer geduld hebben, geloof ik
zag net een schema voorbij komen met de dagen waarop je moet beginnen met testen Voor mij klopt dit niet ( denk dat dit dus oo niet voor alle vrouwen geldt?) daar staat cyclus 28 dagen, start dag 12?? Ik had mijn piek al op dag 10?? dus 2 dagen later was ik te laat geweest??
Ik begin ook altijd op dag 10 met ovu testen. Mijn cyclus is ook onregelmatig. Heb ook ooit op dag 12 een eisprong gehad en een cyclus van 26dagen (die maand zwanger). Ben het wel eens met dat de T streep net zo donker of donkerder als de C streep moet zijn. Maar lees soms ook dat ze bij sommige vrouwen niet knallen. Van wel merk gebruik je de ovu testen?
Ik weet niet van welk merk de testen zijn, mijn schoonzus had ze gekocht via amazon, wel uiteraard eerst gekeken of ze wel betrouwbaar zijn. Ze lijken een beetje op de dipsticks van zwanger en kids, alleen dan een heel stuk kleiner. Vandaag weer getest en was weer iets donkerder, dus ik vermoed dat ik morgen of zondag wel een knaller zal hebben. Ik wacht het weer af. Ik ben overigens begonnen op dag 12, omdat ik niet weet hoe mijn cyclus is, na het stoppen met de pil. Is tot nu toe weinig pijl op te trekken, als je kijkt in mijn banner. Bedankt voor de antwoorden!
ik heb een cyclus van 30 dagen en ik begin met testen op dag 12. dart is voor iedereen natuurlijk verschillend. je moet zelf even kijken waneer ongeveer jou eisprong is en vanaf wanneer je begint met testen. voor de zekerheid zou ik in het begin beginnen op dag 10. succes!