Hallo dames, Wij zijn inmiddels al 3 jaar bezig met proberen zwanger worden, maar helaas nog altijg geen resultaat. Na onze 1e IUI hebben we besloten om even een pauze in te lassen en er "niet meer mee bezig te zijn", dus geen ovutesten en niet tempen. Na ruim een half jaar zijn we het weer een beetje gaan oppakken, eerst nog rustig aan zonder gedoe en hulpmiddeltjes. Het viel me toen al op dat mijn cycli korter werder. Waar ze voorheen rustig 30-34 dagen duurde, zwakte ze af naar zo`n 28-29 dagen. Echter de laatste 2 maanden kom ik uit op 26 dagen. Deze maand ben ik dan ook weer begonnen met tempen en ovutesten en daar zag ik ook een verschil in qua temp. Voorheen had ik voor ei altijd een temp van 36.5/36.6 en na ei steeg deze naar 36.7 tot 37.0/37.1. Appeltje eitje, ik kon de klok erop gelijk zetten, bij wijze van. Maar deze maand ben ik vanaf na ongi begonnen met tempen en had gelijk al een temp van 36.7. Dit heeft de hele week aangehouden tot maandag, toen had ik een temp van 36.8, dinsdag 36.9 en vanmorgen 37.0. Maandag en dinsdag had ik posi ovutesten en vanmorgen was die negatief. Volgens FF heb ik als ik morgen een temp van 37.0 of meer mijn ei gehad op maandag, de eerste dag van een posi ovutest, maar toen is mijn temp niet met 0.2 graden gestegen ???? I`m confused. Dit is niet het lichaam dat ik ken..... Zie hieronder een linkje voor de ovutesten. De bovenste vier zijn van maandag en dinsdag (getest om 11.00 en 17.30) en de onderste is van vanmorgen. De bovenste 4 zijn niet heel duidelijk qua kleur, maar ben er achter gekomen dat ik ze te kort in de urine hield. De onderste laat wel duidelijke kleur zien waarbij de teststreep lichter is dan de controlestreep. http://i761.photobucket.com/albums/xx255/mibjanssen/test.jpg We hebben wel goed geklust, dus daar zou het niet aan mogen liggen denk ik....Wie o wie herkent dit en kan mijn verwarring wegnemen. Alle reacties zijn welkom. Liefs Patricia
Het zal maandag of dinsdag zijn geweest, zou zelf zeggen op dinsdag (ik houd altijd de laatste dag van posi ovu test aan in zo'n geval). Als je zondag een bolletje zou hebben die aan de lijn vastzit (niet die stippellijn, had je ingevuld fever ofzo?) met 36,8 heb je het probleem waarschijnlijk niet.
Nee, ik heb zondag niet ingevuld omdat we zaterdag een feestje hadden en pas 04.45 het licht uitging. Ik heb zondag tot smiddags geslapen, dus vandaar niet getempt. Maar naar mijn mening moet je temp 0.2 graden stijgen en 3 dagen aanhoude alvorens je kan spreken over een ovulatie. Nouja, het gaat erom dat ie is geweest denk ik, dat is het belangrijkste en of die nu maandag of dinsdag is gesprongen maakt dan niet zoveel uit. We hebben voor beide dagen goed geklust. Ik was er gewoon benieuwd naar. Bedankt voor je reactie in elk geval.
FF heeft een ei gespot Wel op dag 13 wat ik nog steeds vreemd vind omdat ik op dag 13 en dag 14 een posi ovutest had. Zal wel een speling van de natuur zijn...hopelijk een goede speling ...