Wie zwanger met lage temperatuur???

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by colo, Oct 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. colo

colo Actief lid

Dec 6, 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Ik vroeg me af of er meiden zwanger zijn of zijn geweest met een lichaamstemp. tussen de 36 en 36.5
    Mijn temp is telkens zo laag en er vindt geen stijging plaats terwijl de ovutesten toch elke keer een 2e streepje aangeven en regelmatig ook een dikke 2e streep...hoe kan dit? iemand enog idee??? hoe betrouwbaar is je temp...

2. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    tempkaartje(s)??

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Ja, idd, kun je je tempkaartjes plaatsen (als je ze niet online hebt, ff aanmelden bij fertilityfriend.com). Dan kunnen we meekijken en wat duidelijker antwoord geven.

4. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi,
    ik had een van de laatste keren na een eisprong geen temperatuurstijging. hij was wel geweest, dat weet ik zeker.
    na 10 dagen werd ik ook ongesteld.

ik heb dit aan mijn gyn voorgelegd en zij zei dat je temperatuur niet alles zegt. hij hoeft niet perse te stijgen na een ei.
    ze heeft het verder niet uitgelegd en is er ook niet op in gegaan helaas.

ik heb wel verhalen op internet gelezen dat vrouwen zwanger waren met een lage temperatuur.

ik weet wel dat een positieve test geen garantie is dat je ei ook daadwerkelijk springt. heb je hem gevoeld? vaak wordt je afscheiding anders nadat hij geweest is.

ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.

5. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

Oct 29, 2010
    218
    0
    16
    Is de tweede streep op je ovulatietest wel echt net zo donker of donkerder geweest dan de controlestreep op je test? Als het net lichter is, is er ook nog geen lh piek.
    Ik had deze cyclus ook meerdere malen bijna een positieve ovulatietest, dan was het net niet even donker als de controlestreep en werd het daarna weer minder. Slijmcontrole helpt bij mij ook goed. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

6. colo

colo Actief lid

Dec 6, 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    dank je meiden, ik houd mijn temp bij in n schema die ik zelf maak, dus met pen en papier ;)
    ik vind t online zo een gedoe namelijk.

Ik ga volgende ronde (als die komt :)) weer opnieuw met de ovutesten beginnen. Welke dag kan ik dan t beste beginnen? Heb het idee dat ik vroeg mijn ei heb.

Dus er is nog hoop voor me, k heb niks aan dat tempen op deze mannier. K mag vanaf aug door worden gestuurd naar de voortplantingsgeneeskunde in het AMC, k ben bij de gyn geweest ivm onregelmatige en korte cyclussen. Ik heb 2 jaar geleden een fikse buikoperatie ondergaan en sinds een aantal maanden begint mijn cyclus langer te worden dus t is heel lastig om te bepalen wanneer ik mijn ei heb (als ik hem al heb).
    Alle hormoonwaardes waren overigens in orde...maar dat zegt natuurlijk nog niks...
    Mijn man en ik zijn nu 10 a 11 maanden bezig om zwanger te raken dus opzich moet ik niet zeuren :) maar ik heb geen zin om weer de mediche molen in te gaan aangezien ik al 4 jaar lang voor iets anders in de medische molen heb gezeten maar ik wil heeeeeeel graag zwanger worden, misschien iets te graag :p

Share This Page